Reactii adverse la bronho-vaxom?

In perioada administrarii acestui vaccin , copilului i-au aparut niste bubite in special pe picioruse , erau mai mari nu micute si dese cum sunt cele ce apar la o alergie. Sa fie de la bronho-vaxom sau din alte cauze? Ati folosit acest vaccin? A avut efectele scontate?
carla_dana_p
Postat pe 3 Septembrie 2009 14:53
buna, eu am avut recent dupa 3 doze de BV date baietelului meu de 4 ani parte de o reactie foarte urata a acestuia, despre care incep sa fiu convinsa ca este cauzata de accest vaccin. a dezvoltat febra mare, o alergie cu roseata continua pe suprafete mari ale corpului si stare de voma persistenta. a durat 24 de ore si dupa ce am intrerupt tratamentul cu BV. am decis ca nu-l voi mai da copilului niciodata. medicul care ni l-a prescris sustine ca nu are cum sa fie de la BV, dar toate aceste simptome sut trecute in prospect la efecte secundare. in plus, pe foumuri in strainatate am mai gasit parinti care raporteaza astfel de cazuri....
ummagumma
Postat pe 2 Noiembrie 2009 16:12

Recomandari

Subiect Mesaje Ultimul Mesaj
Probleme cu picioarele 15 De la: garbo247028 9 Noiembrie 2011 20:06
Botezul copilului 86 De la: office_salinasusesi_ro 21 Aprilie 2010 09:06
Bors in ciorba!!! 6 De la: horobeanu 15 Mai 2009 18:18
indemnizatie crestere copil 8 De la: pdana 15 Septembrie 2011 14:57
Aparitia dintilor 5 De la: ruschita 10 Martie 2009 11:38
Setari Cookie-uri