Adevarul este ca nu prea stim sa ne hranim in mod corespunzator. Mai mult decat atat, primim o sumedenie de informatii din toate directiile. Pe de-o parte, medicii nutritionisti ne recomanda o „greutate ideala”, un „stil de viata sanatos”, pe de alta parte, vitrinele patiseriilor si reclamele ne imbie cu tot felul de arome si gusturi. Dar daca retinem cateva principii de alimentatie simple, viata noastra se va imbunatati.

4. Consumati in fiecare zi legume cu frunze de culoare verde inchis si radacinoase cum sunt cresonul, brocoli, spanacul, fasolea verde, mazarea, ardeii, morcovii, cartofii dulci,

Foto: Shutterstock.com; spanac

5. Mancati cereale integrale cum sunt orezul brun, meiul, orzul, ovazul, graul integral, proumbul, quinoa, painea si pastele fainoase integrale.


Foto: Shutterstock.com; biscuiti din cereale integrale, biscuiti

6. Beti sase pahare de apa, suc de fructe diluat, ceai de plante medicinale sau fructe.

Foto: Shutterstock.com; apa, pahar cu apa

7. Mancati mancare naturala, nepreparata, cat mai des cu putinta.

Foto Shutterstock.com; hrana naturala, mancare sanataoasa

8. Adaugati in dieta multivitamine, minerale si 1000 mg de vitamina C.

Foto: Shutterstock.com; multivitamine, vitamina C

9. Evitati consumul de alimente prajite, fripte, precum si grasimile hidrogenate.

Foto: Shutterstock.com; cartofi prajiti

10. Evitati sa consumati orice forma de zahar, alimentele rafinate sau preparate cu aditivi chimici si reduceti consumul de alcool, cafea sau ceai negru – nu beti mai mult de o bautura pe zi (de exemplu, un pahar de vin pe zi, o jumatate de halba de bere sau o tarie)

Foto: Shutterstock.com; dulciuri; zaharoase


Sunt Karina Simion, profesor de limbă română și de limba spaniolă și mamă de Marc. El este inspirația din spatele cortinelor. Așa s-a născut și blogul acesta, Miculmarc.ro. Tot ce...



Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri