Despărțire, depresie


Bună seara!
După o relație de 15 ani, relație din care a rezultat și un copil de 5 ani, acum, fosta soție, în 3 luni de zile prin intermediul unor "prieteni" a cunoscut un alt tip, mai bogat decât mine, și fără sa știu sau sa suflu, divorț, despărțire.... Clasic, ala inel de logodb3, acțiune în instanta pt custodia minorului, băiat, Block la telefon, și improscarea cu noroi, pt motivarea personala
a ei, pt înlocuirea din patul meu. Eu sunt inginer, el patron de firma, eu copil, el nimic!
Locuiam cu socrii, într-o casa în care am investit eu personal destul, dar fără documente, și pe terenul lor, de aici multe discuții, și în final, după sfori trase, a trebuit sa plec de acolo, lăsând în urma soția și copilul!
La 3 zile după ce am plecat, a venit altcineva în patul meu, băiatul îmi spunea asta, dar eu credeam ca înflorește, și după 3 luni în care am încercat sa pun lucrurile la punct..... divorț, citații, tot tacâmul, fără sa pot demonstra nimic, oricum nimic care ar fi contat!
Am iubit-o, o iubesc și acum, dar fosta a ales banii!
Nu influențează negativ băiatul, dar înlocuitorul meu ca să ajungă ușor la mama copilului, îl copleșește cu multe cadouri, peste capacitatea mea de contracarare!
În 3 luni m-au executat, probe și chiar dacă as avea, nu ar conta...... după 15 ani, în care avem 5 000 000 de amintiri, fără sa exagerez 300 de vacante, oi fiind pasionați de excursii, peste 100 000 000 milioane de amintiri, fosta soție mi-a motivat personal ca nu suntem potriviți, și..... Pa Ilie! Asta e!. Pt asta, m-a executat în 3 luni de zile din momentul în care am plecat din casa socrilor într-un apartament închiriat, ea motivând ca am părăsit domiciliul conjugal, amândoi știind ca am plecat din cauza neînțelegerilor financiare, în momentul în care am discutat sa plecam, ea nefiind de acord sa pleca din casa părinților ei!