12:03, 30 Martie 2012 publicat în Lifestyle

Intr-o societate in care suntem mereu grabiti este esential sa descoperim modalitati naturale de a ne mentine ridicat nivelul de energie fara sa ne punem in pericol sanatatea.

20. Dormi un sfert de ora dupa-amiaza. Un somn scurt dupa-amiaza ne ajuta sa ne restabilim nivelul optim de energie si nu ne dezechilibreaza ciclul normal de odihna.

Citeste si:
Primul trimestru de sarcină: riscuri și pericole
Primul trimestru de sarcină:...

21. Scade consumul de zahar. Zaharul poate sa cauzeze fluctuatii ale nivelului de energie din organism si sa ne faca sa ne simtim, la un moment dat in zi, extenuate.

Citeste si:
De ce e un moment bun să te apuci de reamenajarea băii principale....
De ce e un moment bun să te...

22. Mananca putin si des. Daca ne obisnuim sa mancam mai putin si mai des vom evita oboseala cauzata de digestia unei mese copioase.

23. Consuma mai putina cafea/bautura energizanta. Desi cafeaua ne poate da energie, aproape de finalul zilei ne face sa ne simtim mai obositi decat ar trebui. Cafeaua nu ar trebui eliminata, insa nu ar trebui consumata mai mult de o cana pe zi.

24. Ia vitamine. Este extrem de important sa ii asiguram organismului necesarul zilnic de vitamine, in special, vitamina B, vitamina C, vitamina D, seleniu, riboflavina, niacina, acid folic etc.

25. Hidrateaza-te. Trebuie sa bem multa apa deoarece deshidratarea poate cauza oboseala prin ingrosarea sangelui (o circulatie mai lenta). Asadar, band apa ne fluidizam sangele si capatam o atitudine plina de energie.


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri