ecografie pelvina

buna fetelor! am si eu o intrebare... trebuie sa-mi fac o ecografie pelvina si nu stiu ce presupune...adica trebuie sa beau multa apa inainte sau nu are importanta?
multumesc anticipat!
incandescent
Postat pe 8 Octombrie 2009 22:32
La doctor ti-a fost rusine sa intrebi?
Tiffany
Postat pe 8 Octombrie 2009 22:38
nu trebuie sa bei apa!!!!!
nazirra
Postat pe 8 Octombrie 2009 22:39
cum mai nazi? ce vrei sa zici? ca m-a chinuit degeaba? sau a facut misto de mine?
zambila
Postat pe 8 Octombrie 2009 22:42
bei apa si nu te duci la buda..
melanie
Postat pe 8 Octombrie 2009 22:43
vorbesc foarte serios...sunt medic si stiu ce spun....trebuie sa bei un litru de apa pentru ca vezica urinara sa se umple si sa dezdoaie uterul pentru a putea fi ecografiat....eu am rezistat foarte greu cu vezica plina la ecografie...am crezut ca imi plezneste..dar nu ai ce face...numai asa se poate vedea si masura uterul si sa-ti poata spune daca totul e ok....ia o sticla cu tine de undeva de la un chiosc si bea incet cate putin pana intri la ecografie...ideea e sa ai ceva adunat in vezica...
tutankhamon
Postat pe 8 Octombrie 2009 22:44
Vezi ce ai facut? Nu mai bine intrebai doctorul?
Tiffany
Postat pe 8 Octombrie 2009 22:44
mel, cu prima parte ma descurc, la a doua am ceva retineri
zambila
Postat pe 8 Octombrie 2009 22:45
zambiloooo....io cum am iesit de la eco m-am dus glontz dupa o buda...si acolo am facut ceva de genul aaaaaaaaaaaaaa...pe masura ce se golea....
tutankhamon
Postat pe 8 Octombrie 2009 22:46
zambilico, pai aia e, tre sa te ..retii!

e naspa..stiu..si mai apasa si ala/aia nitzel..
melanie
Postat pe 8 Octombrie 2009 22:48


io m-am dus si inainte, si apoi m-a trimis acasa, ca nu s-a vazut nimic!
cica am uteru mic
zambila
Postat pe 8 Octombrie 2009 22:48
tuthi...sory....dar se poate face si altfel...eu am facut cu alt aparat.
nazirra
Postat pe 8 Octombrie 2009 22:49
repet-o fata, ce uter mic..
melanie
Postat pe 8 Octombrie 2009 22:50