As putea sa fiu insarcinata?

Salutare tuturor! As avea si eu o problema. Poate ma lamuriti si pe mine... In aprilie am facut dragoste cu prietenul meu ... mai exact pe data de 21 si inainte sa-si puna prezervativul a curs vreo 2-3 picaturi de sperma pe mine, aproape de vagin. Incepusem sa-mi fac griji pt ca nu-mi mai venea, dar dupa cateva zile mi-a venit. In acest timp mi-a fost rau de vreo 2 ori...o data intr-o masina mi-a venit sa vomit(mirosea urat) si apoi tot asa la scoala fara motiv. Am inceput sa mananc mai mult...Acum imi simt sanii tensionati si ma dor. Luna asta trebuia sa-mi vina pe 6 dar pana acum nimic. Recunosc ca sunt ingrijorata...credeti ca as putea sa fiu insarcinata? Astept raspuns de la voi...Multumesc :*
scorpiutza_love_u
Postat pe 15 Iunie 2010 14:25
Nu ai cum sa ramai insarcinata fara ca lichidul seminal sa ajunga in interior, insa...de pre-ejaculare nu ai auzit? Simtomele tale par sa indice o sarcina, in plus intarzierea menstrei este un alt semn.Nu sunt medic, dar un simplu test de sarcina iti va confirma sau infirma temerile! ce mai stai?
Morena29
Postat pe 15 Iunie 2010 14:49
cred ca pentru linistea ta un test de sarcina este perfect,sau o consultatie,un eco ceva,simptomele par a fi a unei sarcini dar nu in totalitate.

asa ca bafta si succes.
anaROBERT
Postat pe 15 Iunie 2010 14:56
un test de sarcina nu costa mult, vreo 7 lei, si se gaseste la orice farmacie!
pinicuta_
Postat pe 15 Iunie 2010 15:30
mi-e rau! si nu, nu-s gravida!
zambila
Postat pe 15 Iunie 2010 15:32
Simptomele tale pot aparea si datorita stresului. Plus ca atunci cand te gandesti f mult la un anumit lucru tinzi sa-l vezi peste tot...
Fa-ti un test de sarcina pt linistea ta.
Rha
Postat pe 15 Iunie 2010 15:37
Hey sunt incepatoare si nu prea ma pricep la chestiile astea. De asta am indraznit s intreb p cineva care se pricepe. :)
scorpiutza_love_u
Postat pe 17 Iunie 2010 00:51