buna !

Am o intrebare, fetita mea de 3 ani jumate a facut varsat de vint si in acest timp ia un tratament cu antibiotice (cefaclor), mai indelungat pt.ca are infectie urinara.Ce fac?...intrerup tratamentul cu antibiotice?..poate sa-mi zica cineva?...Va multumesc si multa sanatate.
paulaloredana20
Postat pe 5 Februarie 2009 10:43
eu zic sa vorbesti cu pediatrul vostru ca e cel mai in domeniu sa-ti raspunda singura chestie pe care pot sa ti-o spun e sa-i dai sa manance putin mai acru ca sa-i iese toate odata , sa-i masezi ficatul si sa o dai cu pudra mentolata pentru ca nu o sa suporte sa o dai cu alcool mentolat ti-o spun din proprie experienta va sta prima data ca nu stie ce-i faci dar apoi nu mai ai nici o sansa sa te mai apropii de ea cu sticluta.pupici si multa sanatate
SEBY1YEAR
Postat pe 5 Februarie 2009 12:04

Recomandari

Subiect Mesaje Ultimul Mesaj
Ii lacrimeaza ochisorul 15 De la: Aly_Fab 27 Februarie 2010 10:43
buna ! 20 De la: Curelaru_Elena_1 6 Iulie 2012 17:02
despre nasteri si sarcini 4 De la: Aly_Fab 18 Februarie 2010 18:11
gauri in ureche pentru cercei 1 De la: sweet_lacry 12 August 2009 23:26
caria de biberon 2 De la: Aly_Fab 10 Martie 2010 15:11
Setari Cookie-uri