12:04, 5 Aprilie 2011 publicat în Social

Doar 15% dintre europeni spun ca deciziile lor de cumparare nu au fost afectate de criza, iar 4% spun ca planuiesc sa revina la vechile obiceiuri de cumparare dupa recesiune.

Comunicat de presa

Studiul realizat la nivel European de Microsoft Advertising impreuna cu agentia Carat, a dezvaluit cei mai importanti factori ce se afla in spatele deciziilor de cumparare ale unui consumator.

Citeste si:
1 din 10 români are diabet zaharat. Cât și ce știu ceilalți 9...
1 din 10 români are diabet...

Pe parcursul studiului au fost analizati aproximativ 19.000 de cumparatori la nivel global din cele patru piete de retail principale - alimente, imbracaminte si accesorii, fast-food si electrocasnice.

Doar 15% dintre europeni spun ca deciziile lor de cumparare nu au fost afectate de criza iar 4% spun ca planuiesc sa revina la vechile obiceiuri de cumparare dupa recesiune.

In afara de cercetarea pe care consumatorul o face inaintea achizitionarii unui produs, studiul mai aduce in prim plan si segmentul de populatie (24%) ce isi foloseste smartphone-ul in timp ce face cumparaturile, pentru a compara preturile inainte de achizitie.

Citeste si:
Studiu: Peste jumătate dintre părinți își doresc ca elevii să se...
Studiu: Peste jumătate dintre...

Decizia de cumparare nu mai este una liniara ci una mult mai dinamica. Pasii pe care ii realizeaza consumatorul in vederea achizitionarii de bunuri incepe cu o etapa de pre-cumparare (discutii cu prietenii legate de ceea ce vor sa achizitioneze), cercetarea pe internet, cumpararea si post-cumpararea ( review-uri despre produse pe diferite site-uri si forumuri). Vechile obiceiuri de cumparare nu se mai regasesc la consumatorul modern.


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri