Pentru al cincilea an la rând, Procter & Gamble a continuat proiectul O sală de clasă ca acasă, transformând un nou spațiu într-o lume magică pentru elevii din clasa pregătitoare. Ediția 2022 a campaniei a beneficiat de parteneriatul cu dm România astfel încât, din septembrie, copiii care vor păși pentru prima dată pe treptele Școlii Gimnaziale Giera, din județul Timiș, se vor bucura de un univers al poveștilor și al învățării prin joc.
Comunicat de presă
Cu implicarea arhitectului Miruna Pavoni, arhitect cu o vastă experiență în crearea și amenajarea spațiilor educaționale pentru copii, spațiul a fost complet renovat și redecorat – de la pardoseală și pereți până la mobilier și elemente decorative. Arhitectura și design-ul clasei transmit sentimentul unei pauze reale de la un mediu tipic școlar, oferindu-le astfel copiilor un spațiu în care să își poată contura viitorul.

„Responsabilitatea socială în dm alocă un spațiu special dedicat celor mici, prin diferite acțiuni, multe din ele cu caracter recurent. Copiii reprezintă viitorul, însă educația e cea care asigură acest viitor, iar proiectul <ă de clasă ca acasă>> ne-a oferit posibilitatea de a da o mână de ajutor în comunitatea din Giera, județul Timiș, copiilor ce aveau nevoie de această sală și de dotările necesare desfășurării activității de învățare, atât de necesară pentru o bună dezvoltare a micuților și pentru întâmpinarea abandonului școlar”, a spus Daniela Jordanovski, Manager Marketing și Achiziții în cadrul dm România.
Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
Tradițional adus în contemporan: Un adevărat tezaur folcloric din colecția Muzeului Țăranului Român va fi expus temporar într-un Infinity Room la Art Safari
Oxygen semnează campania de CSR ”Școala fără pauză!” pentru Băneasa Shopping City
Numerologie: Februarie 2023 – luna cu cifra universală 9 – închiderea unui ciclu! Lasă să plece ca să faci loc să vină
„Brandurile noastre își continuă misiunea de a fi o Forță a Binelui și a Creșterii, cu atât mai mult într-o perioadă în care comunitățile au nevoie de o și mai mare implicare din partea noastră. Prin intermediul campaniei O Sală de Clasă ca Acasă elevii beneficiază de un proces de acomodare cât mai plăcut și ușor, într-un univers sigur, prietenos, colorat și încurajator, pentru a-i ajuta să meargă cu drag la școală încă din prima zi”, a spus George Carpov, Company Communications Director P&G.
Campania O Sală de Clasă ca Acasă a fost lansată în 2018. De atunci, cu fiecare sală de clasă renovată an de an, P&G a reușit cu succes să transforme fiecare spațiu într-o lume magică pentru copii, ajutându-i să se dezvolte și să își atingă potențialul maxim. Selectarea școlilor beneficiare este realizată cu ajutorul ONG-urilor active în zonele respective.
MARELE Horoscop Chinezesc 2023: ce va aduce anul Iepurelui de Apă pentru fiecare zodie în parte
Concept educațional original creat de Ștefan Mandachi – hub cultural și bibliotecă ȋn container
Top 5 Zodii norocoase în iubire în a doua jumătate a Toamnei 2022
Garbo
Ultima actualizare: 5 Septembrie 2022 @ 09:09
Garbo - Arta de a trăi frumos!
Nu lăsăm pe nimeni în urmă: o campanie Autism Voice dedicată adolescenților și adulților cu autism
Ne luăm adio de la vechimea în muncă pe bani. De când dispare această opțiune pentru români
Nereguli periculoase pentru viața copiilor, constatate la locuri de joacă de prefectul Capitalei
Podul Grant, închis pentru reparații: șantierul ar putea dura doi ani. Rute ocolitoare pentru șoferi