ghid pentru o viaţă împlinită

Legile sanatoase ale Slabirii - un articol pe care multe femei ar trebui sa il citeasca!

Descopera regulile metabolice, alimentare si un exemplu de meniu - te vor ajuta sa dobandesti silueta de vis.

Ghid complet pentru a face cadoul potrivit pentru fiecare ocazie și persoană

Treaba e că, într-adevăr, e foarte greu să ne hotărâm ce cadou să oferim cuiva. În ce buget... Vezi ofertele


Sursa: healthy.kudika.ro

Sfaturi pentru inceput:

- Este recomandat sa evitati: sucurile din comert, alcoolul, bauturile carbogazoase. Ca o regula, 80% din lichidele consumate zilnic trebuie sa fie reprezentate de apa plata;

- Mezelurile trebuie eliminate din alimentatia zilnica - consumate ocazional;

- Preparatele prajite eliminate din alimentatie, inclusiv mancarea cu ceapa calita.

- De asemenea margarina cu grasimi hidrogenate trebuie evitata. Untul poate fi consumat ocazional;

- Nu consumati mai mult de doua cesti de cafea pe zi;

- Evitati dulciurile si orice preparat care contine zahar sau crema, produsele de patiserie si cofetarie. Puteti consuma ocazional ciocolata neagra. legile slabirii

- Folositi doar condimente proaspete sau deshidratate, evitati condimentele sub forma de praf;

- Sosurile din comert, maioneze de orice fel, ketchup, mustar – este recomandat sa fie inlocuite cu hrean sau usturoi;

- Consumati ocazional carnea de porc;

- Ca regula generala: inainte de masa se va consuma un singur pahar cu apa plata (se poate adauga si zeama de lamaie), apoi restul lichidelor se beau dupa masa si nu in timpul acesteia.

Aceste combinatii va sunt de mare ajutor atat in privinta siluetei, cat si a sanatatii, caci va protejeaza de sindromul colonului iritabil, de unele alergii alimentare, de constipatie, avand totodata si rol detoxifiant.

Combinatii alimentare recomandate:

- alimentele bogate in amidon se combina doar cu legume sau lactate (lapte, iaurt, chiar si smantana) ori branzeturi (de exemplu paine integrala cu branza de vaca, paste cu telemea etc.). Prin “alimente bogate in amidon” intelegem: cartof, orez, fainoasele, cerealele, paste, biscuiti etc. De exemplu se poate prepara pilaf cu legume, fara carne. Puteti alege orez cu lapte, indulcit cu miere sau dimineata cereale cu lapte sau iaurt, paste cu legume etc. Cartoful fiert il puteti consuma in salate, chiar si salata orientala (o combinatie buna de alimente) sau in supe/ciorbe. Orezul fiert (mai ales cel nedecorticat) se recomanda la salatele de cruditati.

Foto homepage: Woman eating salad_Shutterstock

Foto int: Diet_Shutterstock

Aboneaza-te la Garbo sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Legile sanatoase ale Slabirii - un articol pe care multe femei ar trebui sa il citeasca!.


Iţi place să scrii?

Daca iti place sa scrii, trimite-ne pe adresa office@garbo.ro articolele tale.
Cele mai bune dintre ele vor fi publicate.