S-a dat startul Caravanei Colectarii Selective!

12:08, 17 August 2009 publicat în Casa-Gradina

Aceasta campanie isi propune sa informeze populatia asupra importantei si necesitatii colectarii selective a deseurilor de ambalaje generate in gospodarii.

Eco-Rom Ambalaje, compania detinatoare a licentei marcii „Punctul Verde” in Romania si liderul pietei preluarii obligatiilor legale de reciclare a deseurilor de ambalaje, lanseaza sambata, 15 august, campania “Caravana Colectarii Selective”. Caravana urmeaza sa ajunga in cele mai importante localitati in care Eco-Rom Ambalaje sprijina realizarea programelor de colectare selectiva.

Sub sloganul “Intra in joc! Colecteaza selectiv deseurile de ambalaje!”, Eco-Rom Ambalaje isi propune ca prin intermediul campaniei sa informeze populatia asupra importantei si necesitatii colectarii selective a deseurilor de ambalaje generate in gospodarii.

“Campania, prin amploarea ei, reprezinta mai mult decat comunicarea cu publicul larg, este un pas strategic important pentru noi toti. Populatia este in acest moment actorul-cheie pentru indeplinirea obligatiilor de valorificare a deseurilor de ambalaje – asumate de Romania in momentul aderarii la Uniunea Europeana. O campanie ampla de informare si de educare cu privire la colectarea selectiva este primul pas pe care Eco-Rom Ambalaje este nevoie sa il realizeze catre populatie. Oamenii trebuie sa stie ce inseamna si de ce trebuie sa colecteze selectiv. Este insa nevoie de o comunicare sustinuta, pentru ca, in timp, colectarea selectiva sa devina o deprindere si pentru romani”, a declarat Sorin Popescu, Director General Eco-Rom Ambalaje.

Citeste si:
Smarties devine primul brand internațional de dulciuri care...
Smarties devine primul brand...

Timp de 9 saptamani, Caravana Colectarii Selective va ajunge, succesiv, in orasele: Tulcea, Brasov, Bacau, Baia Mare, Drobeta Turnu Severin, Iasi, Suceava, Arad si Bucuresti.

“Orasele in care vom ajunge anul acesta cu Caravana Colectarii Selective se numara printre localitatile in care Eco-Rom Ambalaje a dezvoltat o infrastructura puternica si in care, de asemenea, se bucura atat de sprijinul autoritatilor locale, cat si de cel al societatilor de salubritate. Pe langa acest suport important, avem incredere ca mass media va intelege necesitatea acestei campanii si o va sprijini”, a adaugat Sorin Popescu.

Citeste si:
Grupul Lavazza anunță planul de a avea o amprentă de carbon neutră...
Grupul Lavazza anunță planul...

In cadrul campaniei, Caravana Colectarii Selective va oferi premii persoanelor pe care le viziteaza, le gaseste acasa si demonstreaza ca fac corect colectare selectiva. De asemenea, toti cei care urmaresc Caravana, vin la punctele de colectare si depun selectiv deseurile de ambalaje vor primi premii instant cu mesaje despre colectarea selectiva.


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri