Smoothie-urile sunt foarte gustoase, hidratante și vitaminizante, iar vara pot fi atât de ușor de preparat, când găsim pe piață majoritatea fructelor și legumelor. Vă propunem o rețetă delicioasă de Smoothie cu Moringa, o plantă ce a devenit mediatizată după ce, în anul 2008, câștigă titlul de “Planta anului” desemnat de Institutul Național de Sănătate (Național Institute of Health) din SUA. Moringa a fost inclusă în sute de studii, astăzi beneficiile consumului de Moringa fiind demonstrate de către specialiști.

Rețetă de Smoothie cu Moringa

Ați auzit vreodată de Moringa? Moringa a devenit mediatizată după ce, în anul 2008, câștigă titlul de “Plantă anului” desemnat de Institutul Național de Sănătate (Național Institute of Health) din SUA, astăzi beneficiile sale fiind dovedite în sute de studii care o menționează.

Moringa - Iată numai câteva dintre beneficiile dovedite științific:

  • Prezintă efecte imunomodulatoare dovedite (inhibă producția de citokine de către macrofage – TNF-alfa, IL-6 și IL-8), limitând inclusiv efectele cancerigene induse de fumat.
  • Echilibrează colesterolul, fiind recomandată atât persoanelor cu colesterol mare (hipercolesterolemie), cât și celor cu colesterol normal, pentru prevenirea creșterii nivelului acestuia în sânge. Moringa scade producția excesivă de colesterol la nivelul ficatului, iar saponinele pe care le conține reglează absorbția colesterolului din alimente, având astfel un dublu efect reglator asupra colesterolemiei.
  • Susține procesele antioxidante din organism, fiind utilă în inflamația cronică;
  • Recomandată persoanelor cu boli cardiovasculare și hipertensiune arterială;
  • Reprezintă o veritabilă sursă de vitamina A;
  • Prezintă efecte antidiabetice și poate scădea ușor glicemia;
  • Poate ajuta la îmbunătățirea vederii;
  • Susține funcțiile creierului și previne apariția bolii Alzheimer, fiind un veritabil neuro-protector;
  • Prezintă efecte anticancerigene, de prevenție a apariției aceste maladii;
  • Adjuvant în dieta pentru ficat gras;
  • Ameliorează stările de oboseală cronică, fiind un excelent energizant;

Vă recomandăm: Pudra organică de Moringa, disponibilă pe Obio.ro

Rețeta de Smoothie cu Moringa – pentru vegani sau... nu

Pentru a prepara această rețeta aveți nevoie de un blender și de următoarele ingrediente:

  • O jumătate de cană lapte vegetal (de migdale, de cocos, de orez etc.) sau lapte de vacă/capră;
  • O linguriță de Moringa pudră ecologică;
  • O jumătate de banană;
  • O jumătate de măr copt;
  • Un sfert de avocado;
  • Opțional, dacă doriți un gust mai dulce, puteți adăuga 5-10 curmale hidratate și curățate de samburi, iar pentru un gust mai acrișor puteți adăuga, la alegere: o linguriță zeamă de lămâie sau o lingură de zmeură ori alt fruct acru.
  • Lăsați blenderul sa mărunțească fin ingredientele, iar dacă doriți o băutură cu consistență mai lichidă, puteți adăuga mai mult lapte.

Acest smoothie se consumă imediat după preparare sau poate fi lăsat la frigider, dar nu mai mult de câteva ore. Citeste despre cura cu moringa in pagina 2 >> 


Vizionare placuta

Iti plac articolele Garbo?
Sigur o sa iti placa si pagina noastra de Facebook :)
Aboneaza-te la Garbo sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Rețeta de Smoothie cu Moringa - o plantă premiată științific pentru beneficiile sale sănătoase.