12:07, 17 Iulie 2020 publicat în Tratamente naturiste38 share-uri 116

Smoothie-urile sunt foarte gustoase, hidratante și vitaminizante, iar vara pot fi atât de ușor de preparat, când găsim pe piață majoritatea fructelor și legumelor. Vă propunem o rețetă delicioasă de Smoothie cu Moringa, o plantă ce a devenit mediatizată după ce, în anul 2008, câștigă titlul de “Planta anului” desemnat de Institutul Național de Sănătate (Național Institute of Health) din SUA. Moringa a fost inclusă în sute de studii, astăzi beneficiile consumului de Moringa fiind demonstrate de către specialiști.

Rețetă de Smoothie cu Moringa

Ați auzit vreodată de Moringa? Moringa a devenit mediatizată după ce, în anul 2008, câștigă titlul de “Plantă anului” desemnat de Institutul Național de Sănătate (Național Institute of Health) din SUA, astăzi beneficiile sale fiind dovedite în sute de studii care o menționează.

Moringa - Iată numai câteva dintre beneficiile dovedite științific:

  • Prezintă efecte imunomodulatoare dovedite (inhibă producția de citokine de către macrofage – TNF-alfa, IL-6 și IL-8), limitând inclusiv efectele cancerigene induse de fumat.
  • Echilibrează colesterolul, fiind recomandată atât persoanelor cu colesterol mare (hipercolesterolemie), cât și celor cu colesterol normal, pentru prevenirea creșterii nivelului acestuia în sânge. Moringa scade producția excesivă de colesterol la nivelul ficatului, iar saponinele pe care le conține reglează absorbția colesterolului din alimente, având astfel un dublu efect reglator asupra colesterolemiei.
  • Susține procesele antioxidante din organism, fiind utilă în inflamația cronică;
  • Recomandată persoanelor cu boli cardiovasculare și hipertensiune arterială;
  • Reprezintă o veritabilă sursă de vitamina A;
  • Prezintă efecte antidiabetice și poate scădea ușor glicemia;
  • Poate ajuta la îmbunătățirea vederii;
  • Susține funcțiile creierului și previne apariția bolii Alzheimer, fiind un veritabil neuro-protector;
  • Prezintă efecte anticancerigene, de prevenție a apariției aceste maladii;
  • Adjuvant în dieta pentru ficat gras;
  • Ameliorează stările de oboseală cronică, fiind un excelent energizant;

Vă recomandăm: Pudra organică de Moringa, disponibilă pe Obio.ro

Rețeta de Smoothie cu Moringa – pentru vegani sau... nu

Pentru a prepara această rețeta aveți nevoie de un blender și de următoarele ingrediente:

Citeste si:
3 lucruri de știut când alegi un suc natural
3 lucruri de știut când alegi...
  • O jumătate de cană lapte vegetal (de migdale, de cocos, de orez etc.) sau lapte de vacă/capră;
  • O linguriță de Moringa pudră ecologică;
  • O jumătate de banană;
  • O jumătate de măr copt;
  • Un sfert de avocado;
  • Opțional, dacă doriți un gust mai dulce, puteți adăuga 5-10 curmale hidratate și curățate de samburi, iar pentru un gust mai acrișor puteți adăuga, la alegere: o linguriță zeamă de lămâie sau o lingură de zmeură ori alt fruct acru.
  • Lăsați blenderul sa mărunțească fin ingredientele, iar dacă doriți o băutură cu consistență mai lichidă, puteți adăuga mai mult lapte.

Acest smoothie se consumă imediat după preparare sau poate fi lăsat la frigider, dar nu mai mult de câteva ore. Citeste despre cura cu moringa in pagina 2 >> 

Citeste si:
Baobab-ul, Copacul Vieții: beneficii și cum îl poți folosi în...
Baobab-ul, Copacul Vieții:...

Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri