ghid pentru o viaţă împlinită

Tehnica japoneză pentru a scăpa de stres în mai puțin de 5 minute

Stresul acut ne limitează și afectează viețile în moduri dramatice. Trebuie să învățăm să îl gestionăm eficient, așa încât îți propunem astăzi o thenică japoneză veche prin care poți să scapi de stres în mai puțin de 5 minute.

Stresul acut ne limitează și afectează viețile în moduri dramatice. Nu macină, ne face să ne simțim neputincioși, ne limitează cpacitatea de a fi optimiști, de a găsi soluții la problemele noastre.

Trebuie să învățăm să îl gestionăm în moduri eficiente. Îți propunem astăzi o thenică japoneză veche prin care poți să scapi de stres în mai puțin de 5 minute.

Sunt numeroase moduri prin care oamenii își gestionează stresul de zi cu zi și de cele mai multe ori, ei aleg obiceiuri rele cum ar fi consumul de alcool sau fumatul. Există și modalități sănătoase de a gestiona stresul, cum ar fi meditația, exercițiile de sport, yoga, muzica sau privitul unui film.

Această tehnică japoneză antică nu este la fel de faimoasă, dar ne poate ajuta în egală măsură. Pentru a pune în practică această tehnică, ai nevoie doar de cele două mâini ale tale. :)

tehnica japoneza pentru a scapa de stres, stres

Sursa pentru grafica: Shutterstock/ Panda Vector

Tehnica japoneză pentru a scăpa de stres în mai puțin de 5 minute

Potrivit acestui procedeu, fiecărui deget îi corespunde o emoție negativă specifică.
-    Degetul mare te poate ajuta să gestionezi anxietatea și îngrijorarea;
-    Degetul arătător te poate ajuta să îți depășești fricile;
-    Degetul mijlociu ne poate ajuta să ne controlăm sentimentele de furie și amărăciune;
-    Degetul inelar reprezintă melancolia și depresia;
-    Degetul mic reprezintă auto-stimă.

Cum să aplici tehnica japoneză pentru a scăpa de stres

1. Ține fiecare deget strâns până când ajungi să îți simți pulsul și apoi mergi la următorul deget. La sfârșit, pune o presiune gentilă în centrul palmei cu degetul mare de la cealaltă mână de la 30 de secunde, până la 1 minut. În felul acesta vei obține o stare profundă de relaxare.

2. În funcție de emoția negativă pe care o simți mai preganant, prinde degetul corespunzător și masează-l pentru 1 minnut. După acest minut, mai ține-l strâns pentru încă 1 minut, până îți simți pulsul.

Iată și o thenică mai avansată prin care poți să aplici această metodă veche japoneză:

Pentru a putea urmari acest video te rugam sa accepti plasarea de cookie-uri de marketing. Accepta toate cookie-urile.

Foto homepage:  Shutterstock/ Guitar photographer

Un articol via www.the-limitless-minds.com

Iti plac articolele Garbo?
Sigur o sa iti placa si pagina noastra de Facebook :)
Aboneaza-te la Garbo sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Tehnica japoneză pentru a scăpa de stres în mai puțin de 5 minute.


Iţi place să scrii?

Daca iti place sa scrii, trimite-ne pe adresa office@garbo.ro articolele tale.
Cele mai bune dintre ele vor fi publicate.