12:05, 28 Mai 2015 publicat în Tratamente naturiste 33 share-uri

Sa bem apa inainte sau dupa masa? Inainte sau dupa sport? Doar cand ne este sete sau mai des? Patesc ceva daca beau prea multa apa? Cata apa trebuie sa beau de fapt in fiecare zi?

Via Healthy.kudika.ro

Primul pahar cu apa – dimineata

Un vechi obicei japonez este de a bea un pahar cu apa in fiecare dimineata, la trezire. Un pahar de apa dimineata, pe stomacul gol, activeaza sistemul endocrin, reface presiunea sangelui in vase si de asemenea activeaza creierul, avand un efect mai puternic decat cafeaua.

Citeste si:
Noua colectie BLISSFUL GREEN: Primește natura în viața ta!
Noua colectie BLISSFUL GREEN:...

Citeste si: REVELATIA ANULUI: Paharul cu apa de dimineata

Un pahar cu apa inainte de fiecare masa

Inainte cu jumatate de ora de a manca este indicat sa beti un pahar cu apa. Apa va activa sistemul digestiv, va “curata” bland mucoasele esofagului, stomacului si intestinelor, si va reechilibra tensiunea arteriala. Organismul se hidratareaza si sucurile digestive vor fi secretate cu usurinta.

Citeste si:
5 sfaturi privind alegerea servetelelor umede pentru bebelusi
5 sfaturi privind alegerea...

Foto: Shutterstock.com; apa, femeie insetata

Foto homepage: Shutterstock.com; apa, femeie care bea apa

Paharul cu apa dupa masa nu este indicat pentru ca dizolva sucurile gastrice si perturba digestia.
Un pahar cu apa inainte de a face sport

Daca ai programat efort fizic, inot sau orice alta activitate, chiar si o plimbare, bea un pahar cu apa cu 20-30 de minute inainte de a incepe activitatea. Nu uita ca inainte de efort nu trebuie sa mananci, insa un pahar cu apa iti va asigura hidratarea de care organismul are nevoie pentru a desfasura activitatile musculare.

In timpul perioadei de efort fizic apa se bea in guri mici si dese, la intervale scurte de timp, pentru a mentine hidratarea, insa fara a “incarca” sistemul digestiv.

Un pahar cu apa inainte de a face sport

Daca ai programat efort fizic, inot sau orice alta activitate, chiar si o plimbare, bea un pahar cu apa cu 20-30 de minute inainte de a incepe activitatea. Nu uita ca inainte de efort nu trebuie sa mananci, insa un pahar cu apa iti va asigura hidratarea de care organismul are nevoie pentru a desfasura activitatile musculare.

In timpul perioadei de efort fizic apa se bea in guri mici si dese, la intervale scurte de timp, pentru a mentine hidratarea, insa fara a “incarca” sistemul digestiv.

Citeste mai departe pe: Healthy.kudika.ro

Iti recomandam si:

10 motive sa bei APA cu LAMAIE in fiecare zi!

Elixirul cu Magneziu impotriva Anxietatii. Reteta pas cu pas

De ce este important sa bem apa? Efectele deshidratarii asupra organismului


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri