12:01, 21 Ianuarie 2008 publicat în Sanatate

Nu trebuie sa iti schimbi total stilul de viata pentru a vedea rezultate. Este mai bine sa faci pasi mici, dar siguri, sa faci zilnic schimbari, astfel incat sa te poti acomoda mai usor cu o viata sanatoasa.
Anul trecut, guvernul englez a lansat o campanie de informare in privinta micilor schimbari pe care le putem face astfel incat sa avem o viata mai lunga, mai frumoasa si mai sanatoasa. Inspirati si influentati de aceasta campanie, am facut o lista de schimbari micute pe care le poate face fiecare dintre noi, schimbari care au rezultate majore.
Nu trebuie sa iti schimbi total stilul de viata, pentru a vedea rezultate. Ca si in cazul unei diete, nu trebuie sa spui ca de maine viata ta se va schimba total. Este mai bine sa faci pasi mici, dar siguri, sa faci zilnic schimbari, astfel incat sa te poti acomoda mai usor cu o viata sanatoasa.
1. Hidrateaza-te. Incearca sa reduci consumul de sucuri si bauturi carbogazoase si sa le inlocuiesti cu apa. Aceasta “licoare magica” este responsabila pentru fiecare proces din organism, asa ca te pui in pericol de fiecare data cand nu bei o cantitate suficienta de apa. Afla mai multe despre importanta apei in organism citand acest articol.
2. Zambeste, razi! Vei scapa de stres, te vei relaxa, tesuturile se vor oxigena mai usor, se va instala o stare de bine, pentru ca organismul va elibera endorfine. Afla mai multe despre Terapia prin ras.
3. Odihneste-te suficient!
4. Fa exercitii fizice! Nu este nevoie sa petreci ore intregi la sala, ci poti sa faci mici schimbari si in cazul acesta:
- Nu lua liftul, ci alege scarile. Daca obosesti dupa cateva etaje, poti sa chemi si liftul in primele zile, pana te obisnuiesti.
- Mergi o statie pe jos si abia dupa aceea ia un mijloc de transport in comun. Sau invers, poti sa cobori inainte cu o statie sau doua. Daca esti soferita, lasa din cand in masina acasa.
- Fa o plimbare in pauza de pranz.
- Danseaza prin casa.
- Daca ai catel... plimba-l mai mult.
5. Mananca sanatos. Nu trebuie sa devii obsedata de alimentatia sanatoasa, dar exista cateva schimbari pe care le poti face.
- Incepe sa consumi fructe si legume. Daca deja le-ai inclus in meniul tau, mananca mai multe!
- Consuma mai multa carne alba (carne de pui, peste) si mai putina carne rosie.
- Consuma mai putina sare, mai putine grasimi si mai putin alcool.


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri