Într-o lume în care stresul reprezintă un factor perturbator tot mai răspândit, armonia de cuplu este căutată de tot mai mulţi parteneri, care au înţeles mai mult ca oricând necesitatea unui psiholog în tot acest proces.
7 modalități de a lua atitudine pentru viața ta

În opinia psihologului Alexandru Pleşea, cunoscut opiniei publice drept Antrenorul Minţii, armonia apare în viaţa noastră atunci când învăţăm să privim cu bunătate pe cel de lângă noi, să îi apreciem, să îi facem să se simtă importanţi, satisfăcuţi, împliniţi și ajutaţi. Însă în aceeași măsură, pentru ca armonia să fie durabilă şi una reală, nu contrafăcută, presupune ca şi persoanele de lângă noi să adopte astfel de comportamente faţă de noi.
“Un astfel de bun simț, să faci altuia ce vrei tu să-ți facă el, este o lege nescrisă a relațiilor de orice fel. Armonia nu este un proces întâmplător, uneori este bazat pe anumite segmente chimice dintre doi oameni. Cu toate acestea, timpul aduce cu el arătarea și sinceritatea unul față de altul până în cele mai profunde lucruri, gânduri, simțuri", explică psihologul.
Atracția interpersonală: De ce ne plac sau ne simțim atrași de...

"Armonia dorită este direct proporțională cu armonia oferită. Astfel, sunt multe momentele când dai și, uneori, nu primești nimic, dar totodată te întrebi: „Eu pentru cine fac toate astea, dacă partenerul nu apreciază? De ce mă zbat și muncesc atâta, dacă partenerul nu evaluează și nu se bucură de reușitele noastre, plus de asta, uneori mă ignoră și mă tratează cu spatele?” Relațiile actuale sunt obiect de desăvârșire a celor mai înalte trăiri, nu de satisfacție egocentristă sau temporară. Ca și un pom pe care îl uzi și fertilizezi zilnic sau un copil pe care îl hrănești să aibă putere în viață, așa și relația cere efortul tău de a o crește”.
Grupuri de suport și pentru aparținătorii pacienților cu cancer
Scrisoare deschisă a Directorului executiv UNICEF: Cinci lecții pe care le putem învăța din pandemie
Povestea ta, de ziua noastră
Pot fi obligați părinții să-și trimită copiii la școală dacă există riscul infectării cu COVID?