JYSK a lansat colecția de accesorii și decorațiuni de Crăciun în prezența a peste 100 de invitați, într-o atmosferă hygge specifică sărbătorilor scandinave.

Comunicat de presă

JYSK a lansat colecția de accesorii și decorațiuni de Crăciun în prezența a peste 100 de invitați, într-o atmosferă hygge specifică sărbătorilor scandinave. Noua colecție a retailerului european de mobilă și de decorațiuni interioare JYSK România, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, conține obiecte cu prețuri de la 5 la 300 de lei. Acestea sunt disponibile în magazine din luna noiembrie, iar în fiecare joi clienții au parte de campanii promoționale la o anume categorie de produse.

Colecția de iarnă a JYSK este inspirată din spiritul "hygge" (cuvântul danez pentru confort sufletesc) și este structurată în funcție de două tendințe: un stil elegant și modern, denumit Crăciun strălucitor, cu sclipici, stele și lumini, căruia i se adaugă Crăciunul roșu, scandinav, cu brad, broderii și spiriduși. Prețurile obiectelor variază între 5 lei și 300 de lei, iar ele sunt disponibile în magazine în luna noiembrie.

Noua colecție include 150 de obiecte, printre care vaze, globuri, sfeșnice, perne în formă de stele, Moși Crăciuni, instalații luminoase de interior și exterior, decorațiuni și figurine. În plus, în această colecție se încadrează și cea Nordic Mood, așa că amatorii de "hygge" vor avea la dispoziție și perne, pături, fețe de masă și covorașe.

"Ne dorim ca românii să se bucure din plin de un Crăciun «hygge» și le punem la dispoziție ingredientele necesare, în forma unui tot unitar. Vrem totodată să îi inspirăm să combine decorațiunile, textilele, corpurile de iluminat și accesoriile speciale de sărbători pentru a compune un decor intim și personalizat, cu o atmosferă relaxantă și primitoare", a declarat Alex Bratu, Country Manager JYSK România şi Bulgaria.

Totodată, și în ce privește noua colecție, JYSK continuă să practice reducerile. În fiecare săptămână, începând de joi, clienții retailerului european beneficiază de campanii promoționale în ce privește diverse produse din colecție. Reducerile variază între 20 și 50%. Prima campanie, demarată pe 15 noiembrie, vizează instalațiile luminoase de interior și exterior.


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri