4 Ianuarie 2022 publicat în Entertainment 6 share-uri

Dana Rogoz a ales o destinație exotică pentru a întâmpina noul an, astfel că împreună cu soțul și copiii ei, cei patru au plecat împreună în Thailanda. De pe una dintre plajele însorite, actrița le-a dezvăluit fanilor ei că se plimbă cu jeepu-ul care a văzut al Doilea Război Mondial și că se simt extrem de bine în peisajul thailandez.

Dana Rogoz are o familie extrem de frumoasă, iar fotografiile sale fac înconjurul lumii. Pentru că este o familistă convinsă, actriță nu pleacă niciodată în vacanță fără cei mici. Astfel, chiar în aceste momente, deși o lume întreagă este sub amenințarea Omicron, vedeta a ales să plece cu familia sa în Thailanda.

De acolo, Dana Rogoz îi ține la curent pe internauți și le povestește cum este viața cu doi copii mici într-o țară exotică și cum se descurcă într-o comunitate atât de diferită față de cea de acasă. Mai mult, actrița le-a mărturisit fanilor ei că circulă un jeep de pe vremea celui de-al Doilea Război Mondial.

"Am ajuns in raiul backpackerilor! Calatorim cu jeep-ul nostru, care a vazut al doilea razboi mondial, suntem imbracati in haine luate de pe aici, ca pe restul le-am lasat la o spalatorie a localnicilor, stam intr-un bubgalow in jungla, mancam tone de fructe pe care ni le cumparam de la piata zilnic, ne simtim tot mai de-ai locului si probabil ca am putea sa o ducem asa multa vreme. Am coborat spre sudul insulei si stam pentru 2 nopti la Jungle Garden. Sunt niste bungalow-uri basic, pe care le poti inchiria de pe agoda cu 55 lei daca au ventilator si cu 75 lei cu aer conditionat. Desigur, le poti rezerva si direct de aici, probabil la un pret mai bun, daca te pricepi cat de cat la negociat, ai macar un tatuaj, par rasta, salvari thailandezi sau un aspect ciufulit de backpacker." a scris Dana Rogoz pe Instagram.

Dana Rogoz, lecții de viață pentru copii

Chiar dacă se află în vacanță, Dana Rogoz are grijă la educația celor mici și încearcă să le ofere lecții prețioase de viață. Actrița a spus că nu vrea ca copiii ei să se transforme în adulți comozi, care se adaptează greu la schimbare. Astfel, Dana le-a răspuns celor care au întrebat-o în nenumărate rânduri de ce schimbă atât de des cazările.

"M-ati intrebat de ce tot schimbam cazarile. Pentru ca e una dintre placerile noastre cand calatorim. Vrem sa fie cat mai variate si amplasate in locuri diferite, pentru a trai experiente diferite. Am stat pana acum la 2 resorturi superbe, pe plaja Klong Prao. Acum stam intr-un bungalow de langa Bailan Beach, dar mergem cu masina pana la plaja Klong Kai, care e perfecta pentru noi. Imi aduce aminte de Tangalle din Sri Lanka si Otres Beach din Cambodgia. Iar bungalowul in care stam acum imi aduce aminte de cele in care ne cazam cand am descoperit Asia acum multi ani si ne-am indragostit de ea iremediabil. Pai cel in care am stat pe Otres Beach nu avea nici geamuri, nici baie, doar 4 pereti de ratan, un acoperis, un pat si o plasa de tantari deasupra. Dar ce bine ne era! Cel in care stam acum cu copiii e basic, dar are geamuri (chiar si draperii :) ), o baie, un pat, o etajera, un ventilator si un aer conditionat. Lux! Are chiar si o terasa foarte draguta, pe care mancam ca nebunii fructe exotice. Vrem sa ne crestem copiii in asa fel incat sa nu devina niste adulti comozi si inadaptabili. Ok, am mers cu ei si la hoteluri cu piscine cu tobogane si alte fite, dar calatorim cu ei cu rulota, stam in astfel de bungalow-uri sau la cort, unde au ocazia sa traiasca o altfel de experienta si sa inteleaga ca in viata nu ai nevoie de multe pentru a fi fericit." a mai scris actrița pe social media.

Pasiunile mele eterne sunt scrisul, cititul și comunicarea. Îmi place să mă exprim prin scris la fel de mult cum îmi place să am o discuție reală, autentică cu cineva. Mă bazez pe emoții în orice domeniu aș activa și cred...

Abonează-te pe

Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!