12:09, 3 Septembrie 2013 publicat în Cariera

Experienta in banca a facut-o sa lanseze in 2010 'Laura Hincu – Exclusive Fashion Design', un business cu haine facute la comanda care anul acesta va avea afaceri de 30-40.000 de euro.

Are studii de licenta si masterat in domeniul contabilitatii si informaticii de gestiune la ASE si a lucrat aproape doi ani ca analist la Raiffeisen Bank. Dar pentru ca era pasionata de moda, in perioada in care era angajata la banca, Laura Hincu.... mai avea un "job", era asistent, voluntar, pentru designerul Adrian Oianu.

Experienta in banca a facut-o sa lanseze in 2010 „Laura Hincu – Exclusive Fashion Design”, un business cu haine facute la comanda care anul acesta va avea afaceri de 30-40.000 de euro.

“Alegerea acestui business este strans legata de pasiunea de a crea, insa interactiunea cu mediul corporatist din Romania a avut o puternica influenta. Conceptul de business, <<private fashioning>>, care inseamna servicii de moda pentru cliente consumatoare de design romanesc, este strans legat de cel <<private banking>>, adica de serviciile personalizate de banking si investitii oferite de banci clientilor care pot investi sume considerabile. In acelasi timp, anii petrecuti ca asistent designer au fost necesari pentru a cunoaste piata de moda din Romania si a intelege mentalitatea consumatoarei”, explica Laura Hincu.

Citeste si:
Interviu cu Mara Eliza Barza, SundayPR: „Pentru mine este important...
Interviu cu Mara Eliza Barza,...

Astfel, intre februarie 2007 si noiembrie 2009, cand a fost asistent pentru Adrian Oianu, unul dintre cei mai cunoscuti designeri din Romania si cel care a creat una dintre putinele scoli private de design de pe piata locala, a invatat ca sunt cliente care isi doresc mai mult decat un simplu croi...ca aceste cliente vor o stare, vor produse gandite, create si executate speciale pentru ele.

Lupta cu „dar daca” este permanenta

Brandul „Laura Hincu – Exclusive Fashion Design” a fost lansat in decembrie 2010, iar prima colectie a fost una formata doar din opt piese. De la inceputul lui 2011, imaginea acestu brand este prezentatoarea de televiziune Albertina Ionescu.

Citeste si:
Atelier Bolero: „ Dacă lucrezi de acasă, majoritatea meeting-urilor...
Atelier Bolero: „ Dacă...

Investitia initiala a fost de 10-15.000 euro, dar in doi ani a trecut de 50.000 euro. Peste 70% din suma totala a fost investita in materiale, acestea fiind printre elementele esentiale in pozitionarea brandului. Businessul este sustinut din fonduri proprii, antreprenoarea fiind totodata implicata in gestiunea financiara a unui proiect european.

„Primul an al companiei a fost caracterizat de entuziasmul fiecarui inceput si de indrazneala de a visa succesul fara a te raporta la indicatorii anului trecut. Ulterior, probabil ca cel mai dificil in dezvoltarea afacerii a fost pastrarea directiei stabilite initial. Odata cu trecerea timpului, apar diverse oportunitati de a face profit pe care le ignori doar pentru ca nu se incadreaza in tiparul afacerii tale. Lupta cu <<dar daca>> este permanenta si este esential sa selectezi ideile care sustin dezvoltarea in fata celor care te indeparteaza de scopul stabilit”, afirma tanara de 28 de ani.

Citeste mai mult pe Wall-Street.ro: Private banking in moda: O tanara de 28 de ani face zeci de mii de euro din haine create la comanda


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri