5 Antibiotice NATURALE din bucătăria ta

12:04, 2 Aprilie 2021 publicat în Tratamente naturiste36 share-uri

Antibioticele naturale ne sunt la îndemână, într-o vreme în care specialiștii ne îndeamnă să evităm cumpărarea antibioticelor „după ureche”, în lipsa recomandării unui medic. Alimentele cu proprietăți antibiotice nu înlocuiesc tratamentul medical, dar pot fi adjuvante pentru ameliorarea simptomelor unor boli sau utile în prevenția îmbolnăvirilor.

Vă recomandăm cinci alimente care sunt ușor de introdus în alimenatatia obișnuită și care au proprietăți antibiotice, ferindu-ne de îmbolnăviri.

5 Antibiotice naturale din bucătăria ta

Usturoiul

Proprietățile terapeutice ale usturoiului sunt cunoscute încă din timpuri îndepărtate, acesta putând fi consumat fie ca atare, fie în diverse preparate și sucuri. Usturoiul prezintă o intensă activitate antimicrobiană (antiparazitară, antibacteriană, antivirală și antifungică), fiind totodată bogat în antioxidanți și vitamina C. Efectele sale antibiotice sunt datorate în special conținutului în alicină, de aceea este cel mai bine să consumăm usturoiul crud.

Citeste si:
Cu numai câteva pulverizări aerul din casa ta va fi curat cum nu ai...
Cu numai câteva pulverizări...

Mierea

Probabil că ați observat faptul că un aliment, cu cât este mai bogat în zaharuri, cu atât fermentează mai repede. Microorganismelor iubesc dulcele. Însă nu la fel se întâmplă și cu mierea, care, pe cât este de dulce, rezistă ani fără să își modifice proprietățile. Cum este posibil? Ei bine mierea conține antibiotice naturale care țin microbii departe. Ca și în cazul usturoiului, este recomandat să consumați mierea în stare crudă.

Vă recomandăm: MIERE CU TURMERIC (CURCUMA) BIO disponibilă pe Obio.ro

Citeste si:
Farmec modernizează gama AslaMed și lansează un nou produs
Farmec modernizează gama...

Ghimbirul

Rădăcina de ghimbir este un adevărat miracol pentru sănătate, iar proprietățile sale excelente o recomandă drept un remediu naturist de nota 10. Ghimbirul susține imunitatea, ajută în ameliorarea răului de mișcare, sporește circulația sanguină, scade stresul oxidativ, ajută în prevenirea cancerului, combate disconfortul stomacului. Rădăcina de ghimbir poate fi consumată proaspătă, ca atare, sau deshidratată, sub formă de gustare ori de pudră. Ceaiul de ghimbir este, de asemenea, gustos și sănătos.

Vă recomandăm:

Ghimbir Confiat 100gr HERBAVIT disponibil pe Vegis.ro

GHIMBIR PUDRA PREMIUM BIO 100G RAAB disponibil pe Obio.ro

Cuișoarele

Cuișoarele, condiment de bază în rețetele asiatice, oferă multe beneficii pentru sănătate, combat indigestia, au proprietăți antimicrobiene, protejează ficatul, stimulează sistemul imunitar, țin diabetul sub control și ajută la menținerea sănătății oaselor.

Cuișoarele conțin flavonoide, hexane, clorură de metilen, etanol, timol, eugenol și benzen – compuși bioactivi ce conferă proprietăți antioxidante, hepato-protectoare, antimicrobiene și antiinflamatorii.

Turmericul

Turmericul conține curcuminoide, substanțe biologice active care se găsesc în curcumina și care au proprietăți antioxidante puternice. Acestea neutralizează efectele dăunătoare ale radicalilor liberi și apară organismul de microbi, protejând împotriva infecțiilor. Curcumina este cea care îi conferă turmericului superba sa culoare galben-portocalie, iar oamenii de știință îi atribuie acestei substanțe efectul medicinal vindecător. Se estimează că în 100 g de turmeric se află 3-5 grame de curcumina.

Turmericul se consumă în special sub formă de pudră, noi va recomandăm să alegeți produsele ecologice, precum:

Turmeric (Curcuma) Pulbere Ecologica/Bio disponibila pe Vegis.ro

Sursa foto: vasanty/ shutterstock.com


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri