12:09, 15 Septembrie 2016 publicat în Tratamente naturiste175 share-uri

Descopera care sunt cele mai bune alimente pentru dezvoltaea sanatoasa a celulelor cerebrale!

Ati putea fi tentati sa credeti ca alimentatia nu are o legatura prea mare cu activitatea cerebrala, insa din momentul in care acestea ajung in sange, fluxul sanguin le conduce si catre creier, care este influentat de tot ceea ce folosim in alimentatia noastra zilnica.

Desigur ca alimentele nu ne ajuta sa ne acceleram gradul de inteligenta, dar cu siguranta imbunatateste durata de viata a celulelor cerebrale, si ne influenteaza intr-o masura foarte mare capacitatea de a gandi, capacitatea de concentrare, capacitatea de a asimila informatii si asa mai departe.

Citeste si:
7 Cosmetice naturale cu miere și lăptișor de matcă
7 Cosmetice naturale cu miere...

Foto: TijanaM, Shutterstock

Iata care sunt cele mai importante alimente pe care le putem consuma pentru ca activitatea cerebrala sa fie una mai intensa, mai calitativa si mai sanatoasa ca oricand:

Citeste si:
Zahărul de cocos: un îndulcitor sănătos chiar și pentru diabetici
Zahărul de cocos: un...

1. Fructele de padure

Fructele de padure contin cei mai multi antioxidanti, iar acestia ajuta la eliminarea toxinelor din organism, ajungand sa combata stresul si sa imbunatateasca activitatea cerebrala.

2. Cofeina

Cafeaua, un aliment atat de controversat, dar atat de benefic pentru creier datorita continutului de cofeina, ajuta la sporirea capacitatii de concentrare si la energia de care celulele cerebrale au nevoie pentru o activitate intensa sustinuta.

3. Somonul

Cunoscut si apreciat pentru continutul de Omega 3, proteine, fier si Vitamina B, somonul este unul dintre cele mai bune alimente atunci cand ne gandim la sanatatea celulelor creierului.

4. Ouale

Colina este o grasime benefica orgasnimului, grasime ce se intalneste in oua, componenta ce ajuta la inlaturarea oboselii.

5. Cerealele integrale

Cerealele integrale contin magneziu si vitamine ce ajuta la o buna functionare a activitatii cerebrale.

6. Lactatele


In special iaurtul, pentru ca acesta contine mai multe proteine decat laptele si vitamine benefice celulelor cerebrale.

7. Legumele verzi

Mineralele si vitaminele legumelor verzi sunt poate cea mai buna sursa inepuizabila pentru o buna functioare a activitatii cerebrale.

Foto prima pagina: pathdoc, Shutterstock


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri