Ai anxietate, probleme cu somnul? Invata TEHNICA 4-7-8 ca sa fii bine in mai putin de 1 minut

12:06, 11 Iunie 2015 publicat în Tratamente naturiste633 share-uri

Inspirat de traditia spirituala indiana, profesorul Dr. Andrew Weil de la Harvard a inventat o tehnica de respiratie care te ajuta sa te linistesti in orice situatie dar si sa adormi in mai putin de un minut.

Odata ce ai invatat aceasta tehnica, pe care trebuie sa o exersezi in fiecare zi pentru o perioada, vei afla ca este folositoare in multe momente de viata.

Foloseste-o ori de cate ori ti se intampla ceva neplacut care te agita. Foloseste-o ori de cate ori esti constient/a de ceva care te deranjeaza si ai nevoie sa te linistesti. Este recomandat persoanelor care sufera de anxietate moderata de asemenea.

Citeste si:
Elegie de iarnă
Elegie de iarnă

 

Foto: Shutterstock.com; respira

Foto homepage; insomnie, femeie

Citeste si:
eBook gratuit pentru prevenția și lupta împotriva cancerelor digestive
eBook gratuit pentru...

TEHNICA 4-7-8, iata ce trebuie sa faci:

Alege-ti o pozitie comoda. Pune varful limbii tale pe dintii din fata (Acelasi procedeu pe care il folosesc si yoghinii). Inspira pe nas (fara zgomot) si apoi expira pe gura, facand un zgomot de expiratie. Vei expira pe langa limba, ceea ce va parea putin ciudat la inceput. Va fi mai usor si daca iti tugui putin buzele – iti vei da seama, explica doctorul, intr-un clip postat pe site-ul sau.

Inchide apoi gura dupa ce ai dat afara tot aerul si numara pana la 4. Tine-ti respiratia numarand pana la 7. Si apoi expira pe gura, numarand pana la 8. Fa acest ciclu de 4 ori! Si asta e tot. Rapiditatea cu care faci exercitiul nu e importanta. E important sa mentii ratia de 4-7-8, pentru inspiratie si expirtie, asa cum a fost explicata, subliniaza Dr. Andrew Weil.

Stresul de zi cu zi adauga adrenalina si anxietate pentru intregul organism. Dar mai ales, acesta face ca inima noastra sa bata in ritm prea accelerat. Acest exercitiu te ajuta sa incetinesti putin bataile inimii, respirand mai mult oxigen, ceea ce te ajuta in mod natural sa te relaxezi.

Totusi, atrage atentia Dr. Andrew Weil, este foarte important sa faci acest exercitiu in mod regulat. Trebuie sa devina o obisnuinta de fiecare zi, iar acest exercitiu simplu de respiratie te va ajuta sa adaugi mai multa liniste vietii tale.

Beneficiile acestui exercitiu le vei observa dupa 8 saptamani, dar merita pentru o viata intreaga! Va promit ca rezultatele pe care le veti observa vor fi absolut minunate, spune Dr. Andrew Weil.

Exercitiul te poate ajuta si sa te lasi de fumat, sau sa rezisti oricarei forme de dependenta. Pana l-ai facut, dorinta dispare. Si, mai ales, este cea mai eficienta metoda care ne ajuta sa adormim la loc, daca ne-am trezit in timpul noptii.

 


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri