Proiectul este sustinut prin campania de comunicare „Nu ma ignora”, desfasurata in perioada decembrie 2010-martie 2011 de catre Graffiti BBDO, MEC Romania, Kaleidoscope si Free Communication.
„Pentru ca subiectul este unul extrem de actual si extrem de dureros, respectiv faptul ca acesti copii care sufera de cancer nu au toate facilitatile si aparatura medicala necesare, am ales sa dramatizam mesajul "cat trebuie sa reziste un copil pentru a fi salvat" intr-un mod care sa impresioneze si sa impulsioneze. Scopul nostru a fost ca toti cei care vad spotul sa scoata telefonul din buzunar si sa doneze chiar in momentul vizionarii”, a declarat Eugen Suman, copywriter Graffiti BBDO.
Ce își doresc gravidele din România pentru copiii lor. Psiholog: Resimt o responsabilitate imensă de a-și ști copilul în siguranță pe viitor
Irina, eleva de 10 ce vine zilnic la școală de la 15 kilometri distanță, își dorește ca într-o zi să fie studentă la Teatru
Inima Copiilor strânge 10.000 de promisiuni pentru extinderea secției de Cardiochirurgie de la Marie Curie
Arhetipurile în mentalul colectiv românesc. Alegerile și fricile românilor