Asociatia Salveaza Vieti demareaza cea de-a doua etapa a campaniei 'Nu ma ignora', prin care oricine poate dona 2 EUR prin SMS pentru copiii bolnavi de cancer limfatic

Proiectul este sustinut prin campania de comunicare „Nu ma ignora”, desfasurata in perioada decembrie 2010-martie 2011 de catre Graffiti BBDO, MEC Romania, Kaleidoscope si Free Communication.

Pentru ca subiectul este unul extrem de actual si extrem de dureros, respectiv faptul ca acesti copii care sufera de cancer nu au toate facilitatile si aparatura medicala necesare, am ales sa dramatizam mesajul "cat trebuie sa reziste un copil pentru a fi salvat" intr-un mod care sa impresioneze si sa impulsioneze. Scopul nostru a fost ca toti cei care vad spotul sa scoata telefonul din buzunar si sa doneze chiar in momentul vizionarii”, a declarat Eugen Suman, copywriter Graffiti BBDO.


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri