Comunicat de presă
O simplă ceașcă de cafea înseamnă multe lucruri pentru fiecare dintre noi: o pauză scurtă, un mic moment de relaxare, un timp pentru noi înșine sau o ocazie de a împărtăși zâmbete și bucurie cu oamenii pe care îi iubim. Pentru Lavazza, cel mai cunoscut brand italian de cafea, care se dedică îmbunătățirii și redefinirii acestei băuturi încă din 1895, cafeaua este, fără îndoială, sinonimă cu plăcerea unei pauze delicioase.
În lumea agitată de astăzi, nu există un moment mai potrivit pentru a vorbi despre plăcere. Viețile noastre devin din ce în ce mai aglomerate în fiecare zi și auzim constant despre progresele incredibile ale inteligenței artificiale. În vreme ce tehnologia avansează și ne oferă din ce în ce mai mult sprijin, este important să ne amintim de acel unic lucru care ne face umani: abilitatea de a simți și de a ne bucura de plăcerile vieții.
Lavazza își dorește să celebreze esența experienței umane printr-o poveste plină de voie bună, amuzantă și emoționantă, pusă în scenă în cadrul unei campanii globale. Eroul poveștii și al filmului este Luigi, un mic robot conștient, care le oferă oamenilor cafea proaspăt preparată. În fiecare zi, Luigi este martor la reacțiile de pură plăcere pe care le au colegii săi umani atunci când își beau cafelele Lavazza, și astfel se naște visul său secret de a gusta și el această plăcere. Va reuși oare un robot să simtă ceea ce simt oamenii?
Campania îi prezintă pe doi dintre cei mai talentați actori de la Hollywood: Steve Carell și John Krasinski. Cei doi actori aduc întreg umorul și carisma lor în poveste, interacționând și distrându-se cu Luigi de-a lungul mai multor episoade video, precum și în alte tipuri de conținut care vor fi distribuite pe diferite canale media, în diverse țări.
„Astăzi, Lavazza dezvăluie un nou mesaj strategic care confirmă evoluția sa către un brand cu adevărat global, dar cu rădăcini italiene. Această poziționare este subliniată și mai mult prin prezența în campanie a doi artiști inconfundabili,” afirmă Carlo Colpo, Marketing Communication Director și Brand Home Director în cadrul Grupului Lavazza. „Cu campania „Plăcerea ne face umani”, Lavazza își duce comunicarea de brand la următorul nivel. Narațiunea noastră explorează un subiect actual folosind o poveste poetică, îmbibată într-un umor blând, menită să capteze, să distreze și să ofere o stare de bine publicului nostru. Această nouă platformă celebrează plăcerea experienței umane, găsind încântare chiar și în cele mai simple momente – precum bucuria de a savura o ceașcă de cafea. Proiectată pentru a fi gustată de un public global, campania prezintă un stil de animație de ultimă generație. În centrul ei se află Luigi, un personaj nou-nouț care amintește de personajele timpurii ale publicității Lavazza, precum Carmencita și Caballero din era Carosello a anilor 1960, din Italia”.
O reinterpretare adaptată a clasicului atemporal „Que sera, sera” acționează ca un fir roșu melodic pe tot parcursul campaniei: versurile încântătoare și melodia renumită rezonează cu povestea filmului principal, creând un contrast interesant cu tonul de voce ironic și spiritual al multora dintre activele campaniei.
„Plăcerea ne face umani” va contribui la repoziționarea Lavazza la nivel mondial. Campania este lansată printr-un video introductiv de 90 de secunde, urmat de diverse variante care vor fi difuzate la TV și pe platformele sociale. În România, campania este vizibilă pe canalul de YouTube al Lavazza channel (Lavazza - Pleasure makes us human. (youtube.com).
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural
Prof. Dr. Ruxandra Sinescu lansează programul RenYOU Aesthetics: consultații gratuite pentru proceduri chirurgicale non-estetice
3 noi terapii celulare aprobate de FDA. 74% dintre studiile aflate în desfășurare sunt dedicate oncologiei
Cancerul de sân triplu negativ (TNBC) în România. Sondaj: 7 din 10 paciente chestionate cu TNBC au până în 50 de ani