Persil, în parteneriat cu Crucea Roșie România, continuă campania demarată anul trecut, prin care donează detergent în beneficiul copiilor din medii devaforizate.

Comunicat de presă

Educația este temelia pe care se clădește fiecare generație, iar pentru copii, hainele curate ar trebui să fie un drept fundamental, nu un lux inaccesibil. În România, însă, nu toți copiii au acces la hainele curate de care au nevoie. Conform statisticilor Eurostat, 2 din 5 copii (41,5%) trăiesc în risc de sărăcie și excluziune socială, iar această cifră este și mai alarmantă în mediul rural, afectând 50,1% dintre copii. România se confruntă, de asemenea, cu cea mai ridicată rată a abandonului școlar din Uniunea Europeană, și, potrivit unui studiu Salvați Copiii, 1 din 2 elevi români este victima bullyingului, cu un număr de cazuri în creștere cu o treime, în comparație cu 2021.

Unul dintre motivele principale pentru excluziunea socială a copiilor este starea precară a hainelor lor. Acest lucru poate duce la probleme precum hărțuire, scăderea stimei de sine și, în cele din urmă, abandonul școlar.

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. adidas Club Originals - locul unde noua generație de culturemakers schimbă normele TEZYO primăvară/vară 2023 – o călătorie unică prin tendințele momentului cu cele mai iubite branduri de încălțăminte

În acest context, anul acesta, Persil continuă campaniei ”Mai multe fapte bune”, derulată în parteneriat cu Crucea Roșie Română, prin care peste 8.400 de produse Persil vor fi donate în beneficiul a 25.000 de copii din medii defavorizate din România (din toate județele țării și din centrele de zi E.G.A.L). În 2022, brandul a lansat parteneriatul cu Crucea Roșie România și a donat detergent pentru 20.000 de copii din familii defavorizate, asigurând astfel accesul copiilor la haine curate.

“Toți copiii ar trebui să se poată concentra la ceeea ce este important pentru viitorul lor - educația, dezvoltarea pasiunilor și a visurilor lor - și nu să sufere din cauza lipsei de acces la haine curate. Prin această campanie, Persil continuă misiunea începută anul trecut: să ofere copiilor din medii defavorizate #DreptulLaHaineCurate”, afirmă Carmen Odoroagă-Barbu, Brand Manager Persil.

Consumatorii și partenerii Persil sunt invitați să sprijine #DreptulLaHaineCurate și să achiziționeze orice produs Persil până la data de 15 noiembrie. Cu fiecare produs cumpărat, putem contribui la efortul comun de le a oferi copiilor din România acces la haine curate și fără pete.

Urmărește călătoria noastră pe persil.ro/dreptullahainecurate și pe paginile de Social Media Ask Team Clean RO și Crucea Roșie Română. Fii parte din schimbarea pe care o construim!

Mai multe fapte bune = mai mulți copii fericiți!


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri