CP
Pe lângă prezentarea unor exemple de bune practici din principalele agențiile de comunicare din Europa, ghidul dezvăluie șase puncte vitale pe care organizațiile din diferite industrii ar putea să le ia în considerare pentru a-și îmbunătăți performanța, a promova satisfacția angajaților și a crește productivitatea. Aceste zone-cheie includ leadership-ul, sănătatea și well-being-ul, inovația, învățarea și dezvoltarea, precum și condițiile de lucru.
Lansarea ghidului „Sănătatea Organizațională: Noul Avantaj Competitiv într-o Lume Post-COVID” marchează un moment semnificativ în industria de comunicare, mai ales în contextul actualului deficit de talente și a fenomenului ‘The Great Resignation’ (Marea Demisie).
„Credem cu tărie că succesul unei agenții sau al unei companii se bazează pe eficacența funcționării sale organizaționale și pe bunăstarea oamenilor săi”, subliniază Philip Chin, Președintele Consiliului de Comunicare în Domeniul Sănătății al EACA. „Acest ghid servește ca o resursă valoroasă care poate iniția conversații importante între companii și profesioniști, cu scopul de a construi organizații închegate și durabile, care își prioritizează forța de muncă și promovează o cultură a creșterii, inovației și bunăstării.”
Întregul ghid și punctele de acțiune pentru consolidarea sănătății organizaționale pot fi accesate la http://bitly.ws/Hs7w
Sursa foto: FilipMesaros/ shuttesrtock.com
Caius Covrig își donează ziua și face apel la umanitate! Hai să facem echipă și să-l ajutăm pe Alin !
Ce își doresc gravidele din România pentru copiii lor. Psiholog: Resimt o responsabilitate imensă de a-și ști copilul în siguranță pe viitor
Irina, eleva de 10 ce vine zilnic la școală de la 15 kilometri distanță, își dorește ca într-o zi să fie studentă la Teatru
Inima Copiilor strânge 10.000 de promisiuni pentru extinderea secției de Cardiochirurgie de la Marie Curie