Gérard Darel, brand-ul dedicat calității, propune o colecție de Primăvară/Vară care mixează subtil aerul contemporan cu linii clasice, veșnic chic si modern. Cunoscut în special pentru accesoriile din piele și pentru înclinația către materiale extraordinare, designerii oferă articole din piele moale, piele de cea mai buna calitate,  catifea sofisticată sau tricotaje viu colorate.

Comunicat de presă

Printre produsele iconice ale brand-ului se numără colierul Jackie Kenedy, puloverul Marylin Monroe și jeanșii ANNA, cu talie înalta, prezenți și în colecția acestui sezon în mai multe culori si imprimeuri.

Ca de fiecare dată, piesele de rezistentă ale colecției o constituie rochiile, în special cele din mătase. Rochiie de zi sau de seară, de birou sau de cocktail, cu imprimeuri florale sau neutre, sunt adaptate trendurilor, urmărind confortul mișcării și strălucirea celor care o poartă. De asemenea, unele dintre culorile în tendințe din acest sezon – roz fucsia, galben, albastru marin sau verde se regăsesc și în colecția Gérard Darel Primăvară/Vară 2023.

Colectia de sezon a fost prezentată în cadrul unui eveniment Xclusive by Băneasa Shopping City iar printre cei prezenți au fost reprezentanți din presă și influenceri, dintre cei apropiați brand-ului, precum Andreea Esca, Andreea Berecleanu, Cristina Stănciulescu, Roxana Voloșeniuc, Dana Sota, Anca Serea, Diana Munteanu sau Alina Tanasă (Fabulous Muses).

Piesele din această colecția Primăvară/Vară 2023 Gérard Darel sunt disponibile exclusiv în magazinul din Băneasa Shopping City.

Despre Gerard Darel

Brand-ul Gerard Darel a fost înființat în anul 1971 de catre Gerard & Daniele Darel. Astăzi, compania este condusă de către fiul acestora, Laurent Darel, continuând sa fie o afacere 100% deținută de familie.

Gerard Darel este un brand al contrastelor – este “un lux accesibil”, iar vânzările sunt împărțite 50:50 între piața din Franța și piețele de export. Primul magazin Gerard Darel a fost deschis în 1987 la Saint Germain, iar în acest moment există puncte de vanzare in 40 de țări.

Colecțiile Gerard Darel vizează publicul cu vârsta cuprinsă între 25-50 de ani, format din femei moderne, elegante, accentuându-le independența, puterea, caracterul și stilul personal. Sursele de inspirație ale brand-ului au fost personalitati precum: Stephanie Seymour, Brooke Shields, Christy Turlington, Nastassja Kinski, Charlotte Gainsbourg, toate aceste “icon-uri” ale modei reușind să relateze istoria articolelor din colecții și să le integreze în peisajul și viața obișnuită. Muza Gerard Darel, atât în ceea ce privește stilul, căt și poziționarea, a reprezentat-o întotdeauna Jacqueline Kennedy.


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri