Comunicat de presa
„Această colaborare este inspirată de lumea Chromatica, unde bunătatea guvernează toate lucrurile”, a spus Lady Gaga.
Astfel, consumatorii pot scana de pe pachetele ediție limitată un cod QR pentru a obține acces la OREOgrams cu Lady Gaga, o serie de mesaje inspiraționale ale cântăreței, pentru a le împărtăși prietenilor, familiei, colegilor și celor dragi.
De asemenea, OREO va lansa o competiție unică pentru superstarurile în devenire, provocându-i pe „Little Monsters” și pe iubitorii de OREO să împărtășească propria lor versiune a melodiei „Stupid Love”, piesa principală a albumului aclamat de critici. Cei mai buni participanți vor avea videoclipul editat pentru a crea un duet muzical virtual alături de Lady Gaga!
”Fanii OREO și cei ai artistei Lady Gaga se pot bucura de colaborarea noastră interesantă, cu produsele în ediție limitată de pe rafturi. Dincolo de biscuiții noștri delicioși, există atât de multe modalități de a vă implica - de la partajarea mesajelor din ineditele GAGAgrame, la premii muzicale și chiar șansa de a avea interpretarea melodiei „Stupid Love” într-un duet muzical virtual cu Lady Gaga. Sperăm că acest parteneriat îi va încânta pe fanii noștri în acest an”, spune Ioana Pană, Senior Brand Manager Biscuits România.
Ambalajul în ediție limitată este disponibil pentru cutiile de 176g și pentru pachetele tubulare de 154g.
Caius Covrig își donează ziua și face apel la umanitate! Hai să facem echipă și să-l ajutăm pe Alin !
Ce își doresc gravidele din România pentru copiii lor. Psiholog: Resimt o responsabilitate imensă de a-și ști copilul în siguranță pe viitor
Irina, eleva de 10 ce vine zilnic la școală de la 15 kilometri distanță, își dorește ca într-o zi să fie studentă la Teatru
Inima Copiilor strânge 10.000 de promisiuni pentru extinderea secției de Cardiochirurgie de la Marie Curie