Comunicat de presa
„Frumusetea nu este un lux, este un drept! Acesta este motto-ul noii game de produse cosmetice si ingrijire personala, LES COSMETIQUES DESIGN PARIS, dar si o realitate accesibila clientilor Carrefour. Hydra Science, Kera Science Professional si Nectar of Nature se remarca printr-o calitate superioara a produselor, intreaga gama fiind disponibila la preturi cu adevarat avantajoase pentru consumatoarele din Romania.” a declarat Andreea Mihai, director marketing al Carrefour Romania.
LES COSMETIQUES DESIGN PARIS reuneste urmatoarele branduri:
• HYDRA SCIENCE este gama de produse profesionale pentru ingrijirea fetei, pe baza de minerale marine si ingrediente active dermatologic care favorizeaza sinteza de vitamine.
• KERA SCIENCE PROFESSIONAL este gama de produse profesionale pentru ingrijirea parului si styling, conceputa pentru toate tipurile de par: vopsit, fara volum, rebel sau degradat.
• NECTAR OF NATURE este o gama completa, pe baza de plante si fara parabeni, sub a carei umbrela se regasesc produse pentru ingrijirea personala, a parului si ingrijirea fetei. Produsele pentru ingrijirea fetei detin certificare bio.
•
Clientii hipermarketurilor Carrefour sunt invitati la standurile LES COSMETIQUES DESIGN PARIS pentru a testa produsele gamei in urmatoarele zile:
• joi (20 februarie), in intervalul 16:00-20:00
• vineri (21, 28 februarie, 7 martie), in intervalul 16:00-20:00h
• sambata (22 februarie, 1, 8 martie), in intervalul 10:00-16:00h
Ce își doresc gravidele din România pentru copiii lor. Psiholog: Resimt o responsabilitate imensă de a-și ști copilul în siguranță pe viitor
Irina, eleva de 10 ce vine zilnic la școală de la 15 kilometri distanță, își dorește ca într-o zi să fie studentă la Teatru
Inima Copiilor strânge 10.000 de promisiuni pentru extinderea secției de Cardiochirurgie de la Marie Curie
Arhetipurile în mentalul colectiv românesc. Alegerile și fricile românilor