Carrefour Romania lanseaza LES COSMETIQUES DESIGN PARIS, o gama de produse cosmetice si ingrijire personala creata de profesionisti din Franta si distribuita exclusiv in magazinele sale.

Comunicat de presa

„Frumusetea nu este un lux, este un drept! Acesta este motto-ul noii game de produse cosmetice si ingrijire personala, LES COSMETIQUES DESIGN PARIS, dar si o realitate accesibila clientilor Carrefour. Hydra Science, Kera Science Professional si Nectar of Nature se remarca printr-o calitate superioara a produselor, intreaga gama fiind disponibila la preturi cu adevarat avantajoase pentru consumatoarele din Romania.” a declarat Andreea Mihai, director marketing al Carrefour Romania.

LES COSMETIQUES DESIGN PARIS reuneste urmatoarele branduri:
• HYDRA SCIENCE este gama de produse profesionale pentru ingrijirea fetei, pe baza de minerale marine si ingrediente active dermatologic care favorizeaza sinteza de vitamine.
• KERA SCIENCE PROFESSIONAL este gama de produse profesionale pentru ingrijirea parului si styling, conceputa pentru toate tipurile de par: vopsit, fara volum, rebel sau degradat.
• NECTAR OF NATURE este o gama completa, pe baza de plante si fara parabeni, sub a carei umbrela se regasesc produse pentru ingrijirea personala, a parului si ingrijirea fetei. Produsele pentru ingrijirea fetei detin certificare bio.

Clientii hipermarketurilor Carrefour sunt invitati la standurile LES COSMETIQUES DESIGN PARIS pentru a testa produsele gamei in urmatoarele zile:
• joi (20 februarie), in intervalul 16:00-20:00
• vineri (21, 28 februarie, 7 martie), in intervalul 16:00-20:00h
• sambata (22 februarie, 1, 8 martie), in intervalul 10:00-16:00h


Vizionare placuta

Aboneaza-te la Garbo sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului (P) LES COSMETIQUES DESIGN PARIS, o gama noua de produse cosmetice si ingrijire personala.