Agentia de comunicare Creative Ideas aniverseaza zilele acestea cinci ani de la infiintare si anunta, cu aceasta ocazie, crearea unei divizii de marketing cultural, un proiect frumos si curajos, care isi propune sa adune in jurul artelor comunitati din mediul de business si nu numai.

Comunicat de presa

"Decizia de a infiinta divizia de comunicare in domeniul cultural a venit natural, datorita manifestarilor culturale diverse, care incep sa isi cucereasca un teritoriu din ce in ce mai mare, fie ele arte vizuale, muzica, teatru sau film. Primul pas in acest sens este reprezentat de parteneriatul cu casa de licitatii de arta Artmark. Serile de Intalniri Artmark, powered by Creative Ideas este un concept de intalniri la care sunt invitati toti iubitorii de arta si de frumos, care au ocazia sa descopere sau sa redescopere lucrari autentice ale celor mai apreciati pictori romani."Oana Voicu, Director General, Creative Ideas.

Primul eveniment din aceasta serie de intalniri a avut loc joi, 20.09.2012, la sediul Artmark din C.A. Rosetti, Nr. 5, Palatul Cesianu-Racovita - o veche casa bucuresteana, cu fatadele in stil empire, care reflecta intocmai splendoarea de altadata.

Seara a marcat avanpremiera licitatiei de Impresionism si Postimpresionism Romanesc, licitatie care va avea loc in data de 25.09.2012, la Ateneul Roman.

Doamna Manuela Plapcianu, CEO Armark, si Doamna Dr. Doina Pauleanu, istoric si critic de arta, director general al Muzeului de Arta Constanta au deschis evenimentul si au incantat audienta cu fascinantele trimiteri catre capodoperele esentiale ale Impresionismului si Postimpresionismului Romanesc, poate cel mai indragit curent al picturii romanesti.

Incursiunea in istoria artei romanesti de secol XX, in care pictura a atins maturitate deplina, momentele artistice prezentate de doi tineri actori (Ana Pepine si Paul Cimpoieru), precum si intreaga atmosfera de fascinatie vizuala au fost ingredientele de succes ale acestei prime intalniri. Astfel, lucrarile pictorilor Nicolae Grigorescu, Nicolae Tonitza, Francisc Sirato, Ion Tuculescu, Nicolae Darascu, Samuel Mutzner, Max Arnold, Rudolf Schweitzer-Cumpana si multi altii, au incantat audienta si au creat momente de magie.

"Ne dorim ca aceasta serie de intalniri sa stimuleze apetitul iubitorilor de arta de a impartasi impresii, de a socializa, de a fi primii care iau contact cu efervescenta manifestarilor culturale din peisajul bucurestean si, de ce nu, de a intra in randul colectionarilor de arta", Adina Hotinceanu, Marketing Consultant, Creative Ideas.

Inscrie-te la NewsLetterul Garbo pentru a primi si alte informatii din Lifestyle Feminin.


Vizionare placuta

Aboneaza-te la Garbo sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului (P) Marketing Cultural prin evenimentul Serile de Intalniri Artmark.