Multe branduri de fashion au ales Baneasa Shopping City ca poarta de intrare in Romania. Printre acestea: CACHAREL, MAX MARA WEEK-END, MARINA RINALDI, IKKS, GAUDI, OASIS, MAX&CO, ELLE, W, TOI & MOI, US POLO, M.MISSONI, NEXT, RESERVED, MANOUSH, OVIESSE, MARLBORO CLASSICS, PIMPKIE, PETER MURRAY, MASSIMO DUTTI, XANAKA, SALSA, PIAZZA ITALIA, PENNY BLACK, PINKO, KAREN MILLEN si PARK BRAVO care vor fi gasite impreuna, sub acelasi acoperis.
“Baneasa Shopping City este o casa a brandurilor de fashion, locul unde moda va fi celebrata in fiecare zi” a declarat Ali Ergun Ergen Administrator & Retail Development Manager Baneasa Developments. “In viitorul apropiat, Baneasa Shopping City va deveni cu adevarat un oras al modei pentru toti bucurestenii si nu numai.” a adaugat Ali Ergun Ergen.
Baneasa Shopping City devine locul preferat pentru cumparaturi, locul unde gasirea cadoului ideal nu va mai fi o problema cu branduri precum MARANNI si PIU PIU la indemana. In Baneasa Shopping City se vor afla la dispozitia cumparatorilor si alte branduri recunoscute de fashion precum: GLENFIELD, TAMMY, GAS, STRADIVARIUS, BERSKHA, REPLAY, TNT, ORSAY si PEPE JEANS.
Deoarece aici se vor gasi si cunoscutele branduri precum: TIMBERLAND, JENNYFER, QUICKSILVER, TINA R, DOCKYARD, COLIN’S, MAVI JEANS, SAINTS, FOX, NAUTICA, NORTHLAND, ESPRIT, MOTOR, LACOSTE, GANT, PULL & BEAR, TIFFOSI si CELIO.
Viitorul mall de fashion va gazdui, de asemeni, si alte branduri de fashion deja existente in Romania dar care nu au fost gasite pana acum in aceasta formula precum: POLO GARAGE, CAVALIERE, ZIGGO, MANGO, PROMOD, CASTRO, +IT, MONDO, GIZIA, KOTON, MOTIVI, EINSTEIN, BIGOTTI, RAXEVSKY, MORE & MORE, STEILMANN, LTU, BENETTON, NARA CAMICIE, MARKS&SPENCER, ANNA BIAGINI, SELECTIONS, ALB SI NEGRU, IRINA SCHROTTER, MA DAME, STONE CREEK, GUARA, DIESEL, ZARA, BRAICONF, LIU JO, GUESS, IPEKYOL, THE PLACE, CALVIN KLEIN si MORGAN & YSATIS.
Ce își doresc gravidele din România pentru copiii lor. Psiholog: Resimt o responsabilitate imensă de a-și ști copilul în siguranță pe viitor
Irina, eleva de 10 ce vine zilnic la școală de la 15 kilometri distanță, își dorește ca într-o zi să fie studentă la Teatru
Inima Copiilor strânge 10.000 de promisiuni pentru extinderea secției de Cardiochirurgie de la Marie Curie
Arhetipurile în mentalul colectiv românesc. Alegerile și fricile românilor