Atunci când oamenii și bijuteriile lor se reinventează

12:09, 2 Septembrie 2019 publicat în Lifestyle

În prezent, bijuteriile marchează zorii unei noi civilizații în ceea ce privește crearea lor.

Noul peste tot

În momentul în care Jennifer Lawrence a purtat o brățară Ana Khouri la premiera de la Roma a uneia dintre seriile „Jocurile foamei” a apărut întrebarea dacă nu e mai bine să se apeleze mai mult la designeri pricepuți. Desigur, Chanel, Vuitton fac bijuterii superbe dar tot serii mari, iar calculele sunt desigur legate de cost si profitabilitate sub umbrela unui design superb. Însă...Unii designeri propun colecţii de bijuterii (pandative şi cercei) din porţelan manufacturat integral, de la formă până la decor, pictate manual cu culori speciale şi aur lichid, alții bijuterii argintate cu cristale Swarovski și așa mai departe, povestea reinventării poate dura la nesfârșit. “Cum să le reziști?” – apreciază specialiștii, adresând această întrebare care, desigur, pune și ea în balanță prețul, dar evidențiază desigur valoarea estetică.

Analiștii pieței bijuteriilor vorbesc deja despre micile magazine de bijuterii (fizice, ori online), ori despre concept store-uri ca fiind un fel de “stup al experiențelor”, venind astfel în întâmpinarea clienților care caută o experiență de cumpărături personalizată.

Citeste si:
 Top 5 accesorii pentru rochii de seară
 Top 5 accesorii pentru...

Fiecare bijuterie este inspirată de ceva frumos, modern, sexy, dar elegant, piesele de zi cu zi sunt suficient de semnificative pentru a fi purtate singure, dar suficient de delicate pentru a fi purtate împreună! Noul ev al bijuteriilor și al oamenilor care se reinventează și le reinventează a venit cu propuneri îndrăznețe, capabile să creeze o infuzie de noi branduri, noi gusturi, noi talente, o Nouă Lume de fapt. A bijuteriilor.

de Roxana Elena Roseti – storyteller @Wagner Arte

Citeste si:
Întâmpină primăvara cu atitudine! Vino în ParkLake și cucerește un...
Întâmpină primăvara cu...

A fi un povestitor bun reprezintă profesia ideală pentru mine. După traversarea mai multor capitole de presă mainstream, ca jurnalist, transformarea în Povestitor era de la sine înțeleasă 😊. După cum spunea cineva, ce dacă Luna nu e adevărată, o poți picta în ce culori vrei tu...Prin urmare: Storyteller is my name. Misiunea? Să căutăm împreună inima poveștii și să ne punem, interstelar, sufletul în mișcare. E despre emoții, extravagant, estetic, urban, elegant, cult și coolt, rebel, purtabil, nepurtabil, incomod, branduri, multiculturalism, avangardism, casual, vibe…și tot ceea ce mai vrei tu – dar cu Artă. Catch The Story!

Foto fr si main: By Eugene Partyzan /Shutterstock


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri