unde trebuie sa merg???

Buna ziua...numele meu este Doru si am o intrebare...nu stiu daca se poate considera o problema dar trebuie neaparat sa ma informez.Va rog sa mi raspundeti.Este vorba despre viata sexuala...a mea si a prietenei mele.Ea este inca virgina, eu am pierdut virginitatea in urma cu 3 ani si ea stie asta.Ea isi doreste foarte mult sa si inceapa viata sexuala si mi a si spus ca eu sunt cel ales....dar ii este frica si mi se pare normal.Mi a cerut sa merg la un doctor sa mi fac un control...sa mi fac niste analize ca nu cumva sa ceva...vreo boala care se poate transmite pe cale sexuala.Dar nu stiu unde ar trebui sa merg...la ginecolog...dermatolog....urolog...???? Va rog sa mi spune ti unde ar trebui sa merg si in ce constau aceste analize????se fac la sange....sau la ce???se fac astfel de controale???si cam cat costa???...ca sunt student si nu mi permit sa arunc banii aiurea.Doar asa ca idee
doru1003
Postat pe 13 Iunie 2009 18:11
ai mesaj in privat...te pup.bafta.take care...
mia79x
Postat pe 13 Iunie 2009 21:46
gabitzza
Postat pe 13 Iunie 2009 23:17
da da...tocmai ca se polemizeaza si se mitocareaza exact si anume pe...zero...chiar si pe niste subiecte serioase sau de bun simt i-am trimis baiatului raspuns sigur din surse mai mult decat sigure...hm, cat despre pomana mea...mai fata, tu o cauti...dar rau...iaca de ce prefer mahalaua oricand, care e net superioara pupincurismului si barfei...cat despre a fi parsiv, ce sa mai zic...hm, da' sa las eu fetele batrane in grija cui o vrea...ca de, nu ma trag de breton cu oricine...ups, so, poate doar cand oi avea unu'(nu ne tragem...nici ca job, nici ca fizic, nici ca...multe, draguta, so, stay in banca ta...ca daca vrei iti arat eu cum e sa fii scorpiuta...ca dau clasa...la astfel de specimene)
si...pacificatorii-ti sa se abtina...si intai sa testeze terenu'...sa vada de unde tot pleaca buba...apoi sa comenteze...ca daca poate ne-am sti real, ar mai fi cum ar mai fi, but, please...