Studiu: românii sprijină relansarea comerțului local în perioada post-izolare

12:07, 16 Iulie 2020 publicat în Social

63% dintre românii care au ieșit la cumpărături în perioada post-izolare declară că încearcă în mod activ să achiziționeze produse de la comercianții locali pentru a-i ajuta să-și readucă activitatea la normal.

Aproape patru din cinci (70%) spun că ultimele luni i-au făcut să conștientizeze dificultățile întâmpinate de cei vulnerabili, iar peste jumătate dintre români (53%) au declarat că sentimentul de apartenență la comunitate este mult mai profund în prezent. Pe tot teritoriul României, doi din cinci oameni (42%) au afirmat că acum sunt mai deschiși să își salute vecinii, iar 38% dintre aceștia au declarat că au ajuns să le cunoască numele celor care conduc magazinele din zona în care locuiesc.

TOP 10 AFACERI LOCALE CARE ESTIMEAZĂ CREȘTERI ALE VÂNZĂRILOR ÎN PERIOADA POST-IZOLARE

  1. Comercianții de fructe și legume
  2. Comercianții de brânzeturi
  3. Măcelariile
  4. Saloanele de coafură/frizerie
  5. Magazinele independente de haine
  6. Brutăriile
  7. Magazinele de bricolaj/hardware
  8. Librăriile independente
  9. Magazinele de cadouri
  10. Cafenelele locale

Foto fr si main: By Vlada Tikhonova /Shutterstock


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri