Astfel 90% dintre cei 26.080 de beneficiari direcți ai programelor noastre, din 276 de comunități rurale, participă la cursuri online încă din primele zile de după declanșarea carantinei, fie că este vorba de lecțiile obișnuite, meditații sau ateliere de dezvoltare personală online. 10% nu au în continuare nicio modalitate de a urma cursurile online, nu dispun de dispozitive sau nu au conexiune la internet.
Pentru ca toți copiii, indiferent de locul unde trăiesc, oraș sau sat, să aibă acces real la educația digitală, sprijinim demersul pentru susținerea educației digitale în România, ca fiind o soluție pe care o putem implementa și în afara crizei.
Pentru ca această soluție să poată fi implementată solicităm un plan de soluții și măsuri care să poată face posibil accesul la educația digitală. Cerem consultare înainte de luarea deciziilor și transparență. Ne oferim spijinul în realizarea analizei de nevoi și în elaborarea planului de măsuri mai sus menționat. Susținem coordonarea eforturilor și resurselor tuturor actorilor din educație - minister și structurile subordonate, autorități publice centrale și locale, ONG-uri, părinți și copii, precum și elaborarea unui plan cu responsabilități clare pentru fiecare dintre acești actori.
De asemenea, susținem dezvoltarea unui cadru care să favorizeze educația digitală pe termen lung, nu doar în situație de criză, și ne oferim suportul în realizarea demersurilor necesare în acest sens.
Foto fr si main: By Maria Symchych /Shutterstock
Caius Covrig își donează ziua și face apel la umanitate! Hai să facem echipă și să-l ajutăm pe Alin !
Ce își doresc gravidele din România pentru copiii lor. Psiholog: Resimt o responsabilitate imensă de a-și ști copilul în siguranță pe viitor
Irina, eleva de 10 ce vine zilnic la școală de la 15 kilometri distanță, își dorește ca într-o zi să fie studentă la Teatru
Inima Copiilor strânge 10.000 de promisiuni pentru extinderea secției de Cardiochirurgie de la Marie Curie