Astfel 90% dintre cei 26.080 de beneficiari direcți ai programelor noastre, din 276 de comunități rurale, participă la cursuri online încă din primele zile de după declanșarea carantinei, fie că este vorba de lecțiile obișnuite, meditații sau ateliere de dezvoltare personală online. 10% nu au în continuare nicio modalitate de a urma cursurile online, nu dispun de dispozitive sau nu au conexiune la internet.
Pentru ca toți copiii, indiferent de locul unde trăiesc, oraș sau sat, să aibă acces real la educația digitală, sprijinim demersul pentru susținerea educației digitale în România, ca fiind o soluție pe care o putem implementa și în afara crizei.
Pentru ca această soluție să poată fi implementată solicităm un plan de soluții și măsuri care să poată face posibil accesul la educația digitală. Cerem consultare înainte de luarea deciziilor și transparență. Ne oferim spijinul în realizarea analizei de nevoi și în elaborarea planului de măsuri mai sus menționat. Susținem coordonarea eforturilor și resurselor tuturor actorilor din educație - minister și structurile subordonate, autorități publice centrale și locale, ONG-uri, părinți și copii, precum și elaborarea unui plan cu responsabilități clare pentru fiecare dintre acești actori.
De asemenea, susținem dezvoltarea unui cadru care să favorizeze educația digitală pe termen lung, nu doar în situație de criză, și ne oferim suportul în realizarea demersurilor necesare în acest sens.
Foto fr si main: By Maria Symchych /Shutterstock
”Nu mă lăsa să mor” - o poveste de ficțiune despre realitatea dureroasă a singurătății, din 5 decembrie în cinematografe
O joacă a unui tânăr român a dus la reinventarea sistemului de returnare a ambalajelor
McHappy Day 2025®: când faptele bune țin familiile împreună
Prelungim termenul de înscriere ca voluntar pentru copiii abandonați. Ultima zi de înscriere: 10 octombrie