9 Decembrie 2014 publicat în Social 12 share-uri

IN ACEST ARTICOL:
Mihnea este un baietel de numai patru ani, este fascinat de viata si de minunatiile ei si este foarte iubit de catre parinti.

La varsta de doi ani si jumatate a fost diagnosticat de medici cu autism infantil si, incepand de atunci, se straduieste zilnic sa ajunga un autist … artist. Pana sa isi indeplineasca maretul vis, Mihnea trebuie sa treaca prin sase ore de terapie ABA, cinci zile pe saptamana, logopedie (nu poate sa pronunte anumite litere precum “f” si “v” sau alte grupuri de sunete), merge doua zile la o gradinita de stat insotit de un terapeut, iar progresele sunt din ce in ce mai vizibile.

Baietelul are un vocabular de cateva zeci de cuvinte, insa foloseste mult mai putine, recunoaste culorile, poate sa imparta obiecte in categorii, numara pana la patru, raspunde la cateva intrebari sociale (numele, varsta, numele parintilor etc.). Totusi, cel mai mult ii place sa picteze – cu degetele -, sa deseneze si sa modeleze in plastelina.

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. Campania #GraniniCrăciun a ajuns la mii de oameni, prin donații și mesaje de suflet Este important să construiești pentru viitor, chiar și atunci când prezentul este incert- spune Veronika Tykhonova Peste 40% dintre copiii români încep prea târziu periajul dentar, în condițiile în care 52% dintre ei consumă dulciuri cel puțin

Dincolo de aceste indemanari, micul artist are o calitate din ce in ce mai rara pentru oamenii din ziua de azi: este foarte iubitor si prietenos. “Ne striga, ne cauta prin casa daca plecam la serviciu, ne ia in brate, ne pupa si, rar de tot, se mai intampla sa ne priveasca in ochi. Iar in acel moment atat de pretios stim ca tot ce s-a intamplat in acesti aproape doi ani reprezinta un succes, o poveste care poate avea un final reusit; un final in care Mihnea merge la scoala, are prieteni, se joaca si este acceptat de cei din jur”, marturiseste mama baiatului.

De atunci pana acum multi oameni au avut placerea sa-i fie prieteni lui Mihnea, iar baietelul le pregateste saptamanal acestora tot felul de surprize, pe pagina sa de Facebook - https://www.facebook.com/prieteniiluimihnea.

Pentru ca visul parintilor si al prietenilor sa devina realitate, Mihnea trebuie sa continue terapia, care costa 5.000 de lei pe luna (coordonator, 3 terapeuti, psiholog, inot, materiale pentru terapie si medicamente. In acest sens, Asociatia “Salveaza o inima” a demarat o campanie de strangere de fonduri pentru prietenul nostru Mihnea.

NOUA CAMPANIE ZALANDO SS25, CU SARAH JESSICA PARKER & MAHMOOD, CONTINUĂ SĂ EXPLOREZE ÎNTREBAREA UNIVERSALĂ: ”CE SĂ PORT?” HEYDUDE dezvăluie o nouă campanie „Fashion Crisis Hotline” cu ambasadorul global al mărcii, Sydney Sweeney ZALANDO LANSEAZĂ O NOUĂ CAMPANIE ÎN CARE CELEBREAZĂ PARTENERIATUL SĂU EXCLUSIV CU LEGENDARUL BRAND DIANE VON FURSTENBERG

Donatiile pot fi facute pe platforma de donatii online a Asociatiei, https://salveazaoinima.ro/campaigns/mihnea-dan-chiriac/ sau in conturile bancare RO31BRDE410SV75821184100 (pentru persoane fizice –) si RO44BACX0000000843775074 (pentru persoane juridice, prin Asociatia Help Autism, cu specificatia “Mihnea”.

Pentru incheierea contractelor, detaliile le aflati la numarul 0723.349.576) si RO38CARP030100608635EU01 (cont in euro), deschise pe numele tatalul Chiriac Serban Alexandru.

***
Asociatia “Salveaza o inima” a fost infiintata pe data de 17 decembrie 2012, si isi doreste sa reuneasca sub acelasi acoperis un numar cat mai mare de profesionisti din diferite domenii, oameni bine pregatiti si motivati, oameni de bine, oameni simpli, cinstiti si onesti, oameni care cu suflet si dedicare pot ajuta in campaniile si proiectele noastre si astfel impreuna sa ne atingem scopul final de a lasa copiilor nostri o mostenire valoroasa, marturie a faptului ca noi oamenii, comunitatea in ansamblul ei, suntem tot ce trebuie si suficient pentru ca lucrurile sa mearga intr-o directie buna

Păstrează-ți energia pentru sezonul virozelor - o campanie a brandului Nisita®, aliat de încredere în sezonul rece   Respiră, nu șterge– o campanie a brandului Nisita®, aliat de încredere în sezonul alergiilor   Crăciun cu IKIGAI - Ediția Blănițe Fericite. Campanie de responsabilitate socială dedicată susținerii ONG-urilor pentru animale

Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri