26 Mai 2014 publicat în Social 7 share-uri

Glenfiddich lanseaza Who to Watch – colectia reusitelor celor care vor scrie viitorul

Comunicat de presa

Who to Watch este al doilea capitol din Book of Success, dedicat celor mai promitatoare proiecte aflate la inceput de drum

Glenfiddich anunta debutul initiativei ‘Who to Watch’ care promoveaza potentialul unor proiecte care vor transforma initiatorii in personalitatile zilei de maine. Who to Watch este cel de-al doilea capitol din Book of Success, dedicat celor in plina ascensiune profesionala, care vor adauga noi pagini in cartea succesului datorita inovatiei.

Astfel, Who to Watch se transforma intr-un demers de descoperire si sustinere a tinerilor care prin ambitie si proiecte remarcabile sunt determinati sa schimbe viitorul. Nominalizarile din Who to Watch se bucura de validarea personalitatilor din Book of Success. Astfel, fiecare dintre cei inclusi in Book of Success a nominalizat tineri ale caror proiecte se remarca prin potentialul urias de a schimba viitorul, in domenii diferite, de la design pana la diplomatie. Initiativa ‘Who to Watch’ este continuarea campaniei ”Book of Success”, platforma ce reuneste unele dintre cele mai mari nume de pe scena romaneasca din toate domeniile, demarata de Glenfiddich la sfarsitul anului trecut.

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. adidas Club Originals - locul unde noua generație de culturemakers schimbă normele Călătorește cu metroul și colecționează artă de Theodor Aman și Nicolae Grigorescu! Cum putem integra principiile spirituale într-o lume modernă și agitată? Câteva sfaturi simple, dar puternice

Mecanismul campaniei ‘Who to Watch’ are doua directii de dezvoltare si se bazeaza pe principiul recunoasterii unor valori de catre ambasadorii talentului autohton. Mai exact, personalitatile din cadrul ”Book of Success” precum Andi Vasluianu, Attila Kim, Camelia Sucu, Andreea Badala, Mihai Pohontu si Sebastian Burduja au fost invitati sa nominalizeze acele persoane in care ei cred si care merita sa fie urmarite in ascensiunea lor. O alta ruta de identificare a tinerilor ale caror proiecte au capacitatea de a redesena viitorul si de a pune Romania pe harta marilor valori a fost apelul catre influentatorii din social media. Astfel, prin intermediul acestora, Glenfiddich i-a provocat pe oameni sa ii nominalizeze pe cei cu potential in carierele lor aflate la inceput.

Oameni "vanati" de Who to Watch - Povestea lui Mihai

Mihai Sfrijan a adus in Romania King, o companie multinationala care produce jocuri pentru mobile si Web.

TEZYO primăvară/vară 2023 – o călătorie unică prin tendințele momentului cu cele mai iubite branduri de încălțăminte

In studioul din Romania au lansat primul joc de mare succes, Bubble Witch Saga, care la doar 41 de zile de la lansare a avut incasari de un milion de dolari.

King a fost fondata in 2003 si a deschis cinci studiouri in Stockholm, Malmo, Barcelona, Londra si Bucuresti. Studio-ul din Bucuresti a fost deschis dupa ce Mihai a avut o intalnire cu directorul executiv de la King dorind sa isi imbogateasca experienta lucrand si in afara tarii.

Inainte de King, Mihai a avut mai multe pozitii in productie si design la Jagex si Electronic Arts, unde a lucra pe proiecte foarte mari ca Harry Potter, Medal Of Honor si Dragon Age.

Cariera lui a inceput ca editor sef la revista Level, specializata pe jocurile video, care a aparut in 1997.

”Demersul de a descoperi acele talente aflate la inceput de cariera si de a le sustine a fost unul natural pentru Glenfiddich, deoarece toti cei inclusi in Who to Watch au ca numitor comun exact valorile brand-ului care definesc tot ceea ce facem. Astfel, de la spirit de pionierat, ambitie, leadership, inspiratie si incredere ca ingrediente ale succesului celor care s-au remarcat in Who to Watch, am dezvoltat un algoritm care ne poate ajuta sa identificam personalitatile marcante ale zilei de maine” declara Simona Popescu, Brand Manager in cadrul Alexandrion Group.

Printre cei nominalizati in Who to Watch se regasesc Dan Nechita, unul dintre cei mai promitatori strategi militari la nivel mondial, Camelia Dorobantu, consultant pe probleme de macroeconomie al prestigioasei publicatii Financial Times. Sonia Coman, absolventa Harvard in Istoria Artelor si Arte Plastice este un nume care va lasa o amprenta puternica asupra culturii internationale, fiind in prezent unul dintre cei mai premiati oameni de cultura din Romania. Dragos Hancu este unul dintre cei care va schimba business-ul gaming-ului. Mihai Sfrijan este head of studio la King si isi pune semnatura pe proiecte precum Candy Crush Saga, cunoscute in intreaga lume. Bogdan Savonea este absolvent al universitatii Georgetown din Statele Unite ale Americii si este initiatorul proiectului the Pole Society. Who to Watch cuprinde 18 povesti, care sunt disponibile pe https://www.bookofsuccess.ro/who-to-watch/.


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri