Va propunem in articolul curent sa aflati care sunt principalele alimente cu efecte pozitive asupra sanatatii organelor genitale.

Organele genitale ale femeii sunt sensibile la factorii de mediu si la stilul de viata. Echilibrul hormonal al femeii functioneaza dupa o balanta fina si delicata, asadar stresul, alimentatia, lispa somnului, a vietii sexuale active sau a sportului sunt factori care pot interactiona cu sanatatea femeii.

Desigur, la toate acestea se pot adauga: scaderea imunitatii generale, contraceptia hormonala, unele boli asociate ca cele cardio-vasculare, hormonale sau diabet, predispozitii genetice sau afectiuni congenitale, intreruperile de sarcina etc. Din fericire insa majoritatea factorilor nocivi pentru sanatatea organelor genitale pot fi indepartati, asadar un program de sport, evitarea frigului excesiv, alimentatia corecta, odihna si viata sexuala regulata pot face minuni in aceasta privinta. Va propunem in articolul curent sa aflati care sunt principalele alimente cu efecte pozitive asupra sanatatii organelor genitale.

Iaurturile

Iaurturile sunt printre alimentele de electie privind protectia florei organismului, atat de la nivelul sistemului digestiv, cat si pentru cea vaginala. Iaurturile contin bacterii utile organismului, probiotice, simbiotice, bacterii care produc practic fermentarea laptelui. Aceste bacterii sunt “prietene” cu cele pe care corpul nostru le contine in mod natural (caci la nivelul intestinelor, la nivelul cavitatii orale precum si la nivel genital exista flora bacteriana si fungica ce ajuta organismul sa isi mentina sanatatea, aceasta flora produce chiar si unele vitamine cum ar fi B12, este implicata in protectia fata de infectii in cazul celei genitale, creste capacitatea de digestie in cazul bacteriilor intestinale etc.). Microorganismele din iaurt ajuta bacteriile din flora naturala a organismului nostru, intervenind astfel in protectia fata de infectii genitale si intestinale, orale, impotriva candidoze, regleaza diareea sau constipatia. Se recomanda sa consumati zilnic un iaurt.

Fructele

Fructele contin o cantitate mare de vitamine importante in buna functionare a organismului, in mentinerea tonusului organelor genitale, in reglarea secretiei unor hormoni prin influentarea indirecta a metabolismului, cresc imunitatea organismului si intensifica mecanismele de aparare, inclusiv cele de la nivelul organelor genitale. De asemenea ele asigura o buna regenerare a membranei uterine in timpul sangerarilor menstruale. Fiecare femeie ar trebui sa manance zilnic minim trei fructe.


Vizionare placuta

Aboneaza-te la Garbo sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului 5 alimente care iti protejeaza organele genitale.