3 modalitati simple prin care iti poti mentine inima sanatoasa

12:07, 27 Iulie 2015 publicat în Sanatate

Pentru ca bolile de inima fac anual milioane de victime, este esentiala mentinerea intr-o stare buna de sanatate a acestui organ vital pentru organism.

Comunicat de presa

Pentru ca bolile de inima fac anual milioane de victime, este esentiala mentinerea intr-o stare buna de sanatate a acestui organ vital pentru organism. Uneori, chiar si respectarea unor pasi simpli poate conduce la prevenirea riscurilor afectiunilor de acest tip si mentinerea unui sistem cardiovascular functional.

Citeste si:
Lecție deschisă de astrologie: 10 lucruri pe care vrem să le știi...
Lecție deschisă de...

1. Mersul pe jos mentine inima sanatoasa


Foto: inima, miscare fizica via Shutterstock

Citeste si:
Cum să te pregătești fizic și mental pentru naștere. Sfaturi de la...
Cum să te pregătești fizic și...

Este binecunoscut faptul ca activitatile fizice, efectuate regulat, previn o multitudine de boli, dar mai putin cunoscut este ca mersul pe jos, in pas alert, contribuie la scaderea tensiunii arteriale. Recent, s-a demonstrat ca mersul sustinut pentru 30 minute, in fiecare zi, reduce semnificativ riscul hipertensiunii, mentinand, astfel, o inima sanatoasa.

2. Optimismul, ”medicamentul” inimii sanatoase

Se pare ca starea de spirit si sanatatea organismului se afla in stransa legatura, abordarea cu optimism a incercarilor fiecarei zile devenind un adevarat leac pentru un sistem cardiovascular sanatos. In plus, cercetatorii au confirmat faptul ca oamenii optimisti au mai putine sanse sa sufere de o boala de inima, comparativ cu cei pesimisti. Asadar, o stare emotionala buna garanteaza nu numai o viata fericita, ci si una sanatoasa.

3. Consumul moderat de bere poate reduce cu 31% incidenta bolilor de inima

Studii recent efectuate au reconfirmat ca persoanele care consuma bere in cantitati moderate pot fi mai putin expuse la infarct sau la alte afectiuni ale inimii. Datorita faptului ca berea are rol in stimularea producerii ”colesterolului bun” (colesteroul HDL), riscul aparitei bolilor coronariene s-ar putea diminua. In plus, consumul moderat de bere poate conduce la scaderea nivelului de homocisteina din sange care, in cantitati mari, este un factor activ in producerea afectiunilor cardiovasculare.


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri