Invitați din presă și personalități publice au luat parte la această experiență de mare viteză, printre care Aris și Alexia Eram, Andreea Raicu, Florin Ristei, Diana Enciu, Bogdan Ciudoiu, Silviu Țolu și Alina Tănasă. VIP-urile s-au bucurat de momente speciale oferite de brand, inclusiv o experiență foto F1®, fiind îmbrăcați în piese-cheie din colecția APXGP și cele mai noi apariții din colecția de vară a brandului.
Colecția capsulă este inspirată de echipa fictivă APXGP din film, cu piese remarcabile precum geaca roșie matlasată, inspirată de cea purtată de Joshua Pearce, personajul interpretat de Damson Idris, ambasador al brandului TOMMY HILFIGER. Această sinergie între viteză și stil reflectă influența tot mai mare a Formulei 1 dincolo de circuit, unde piloții devin noi lideri de stil, iar moda din paddock influențează tendințele globale.
Colecția APXGP este disponibilă acum pe tommy.com, în magazinele TOMMY HILFIGER din întreaga lume și prin partenerii selectați.
Prietenii brandului sunt invitați să se alăture conversației folosind #TommyHilfiger și canalele sociale @TommyHilfiger, @F1Movie și @AppleTV.
UNDE: Imax, AFI Cotroceni
CÂND: 24 iunie 2025
Singurătatea doare! Tu o poți vindeca! Campanie pentru susținerea nevoilor urgente ale vârstnicilor din România
”Nu mă lăsa să mor” - o poveste de ficțiune despre realitatea dureroasă a singurătății, din 5 decembrie în cinematografe
O joacă a unui tânăr român a dus la reinventarea sistemului de returnare a ambalajelor
McHappy Day 2025®: când faptele bune țin familiile împreună