Odată cu această ultimă deschidere, KIKO MILANO operează acum trei magazine în capitala României, marcând o creștere constantă și concentrată în piața dinamică de beauty. Primul magazin a fost lansat în ParkLake Shopping Center, urmat de o a doua locație în Mega Mall, ambele câștigând rapid o bază de clienți fideli datorită combinației semnăturii mărcii de colecții bazate pe trenduri, ingrediente de calitate și prețuri accesibile.
Pop-up-ul AFI Cotroceni consolidează și mai mult prezența KIKO MILANO în centre-cheie de retail, sporind vizibilitatea și accesibilitatea pentru și mai mulți pasionați de frumusețe din oraș.
Noul magazin pop-up oferă o selecție curată a celor mai bine vândute produse de machiaj și îngrijire a pielii, inclusiv colecții de sezon și alte produse preferate fanilor brandului. Spațiul a fost conceput pentru a reflecta valorile de bază ale KIKO de incluziune, creativitate și auto-exprimare, oferind vizitatorilor o experiență de cumpărături interactivă și captivantă.
Această lansare marchează o nouă etapă importantă în strategia de creștere a mărcii pentru piața din România și își consolidează și mai mult angajamentul de a pune la dispoziție produse de înfrumusețare de înaltă calitate, inovatoare și accesibile unui public mai larg. Expansiunea KIKO MILANO în România face parte din misiunea sa mai largă de a împuternici frumusețea la nivel global.
Cu o abordare axată pe client, KIKO MILANO pune un accent deosebit pe crearea de experiențe captivante în magazin. De la consultații personalizate la demonstrații de machiaj și previzualizări exclusive ale colecțiilor viitoare, brandul își propune să transforme fiecare vizită într-o călătorie memorabilă a frumuseții.
Privind în perspectivă, KIKO MILANO intenționează să își continue expansiunea regională, identificând noi oportunități de retail în zonele urbane cheie din România. Scopul este clar: de a deveni o destinație de frumusețe pentru consumatorii români care caută stil, calitate și inspirație – toate sub un singur brand.
Dincolo de nopțile nedormite – Inegalitatea tăcută cu care se confruntă comunitatea LGBT+
Studiu: 11% dintre români nu merg niciodată la evenimente culturale! Lipsa timpului și a banilor sunt principalele motive
Frica de stomatolog, o realitate ignorată: 75% dintre români se plâng de o sănătate orală proastă - sau foarte proastă
Între un copil de 14 ani și un bărbat de 40 de ani NU există o relație de iubire. Nu a fost o poveste de dragoste. A fost abuz.