Comunicat de presă
Nouă? Nu, spălată cu Perwoll! Cine nu a auzit încă sloganul bine-cunoscut al brandului de detergent Perwoll? Acum brandul duce această idee la următorul nivel, întrucât, prin noua formulă recent lansată, hainele tale preferate vor arăta ca noi după doar zece spălări*. Tripla tehnologie de reînnoire ce stă la baza noii formule oferă trei beneficii importante: redă strălucirea culorilor, reînnoiește fibrele și redă prospețimea acestora, eliminând mirosurile neplăcute. Noul detergent Perwoll asigură îngrijirea ideală pentru toate tipurile de culori, dar și pentru diverse materiale textile.
Noua formulă conține mai mult de 95% ingrediente biodegradabile**, iar acum este nevoie de o cantitate mai mică de detergent (50ml per spălare) pentru rezultate optime, fiind un pas în plus în direcția sustenabilității.
#RethinkNew, noua platformă de comunicare pentru un consum sustenabil de modă
Odată cu aducerea pe piață a noului detergent Perwoll Renew, brandul lansează și conceptul de comunicare #RethinkNew, menit să promoveze moda sustenabilă și pe cea „pre-loved”, precum și consumul responsabil de fashion. Astfel, Perwoll încurajează iubitorii de haine să acorde o atenție sporită îngrijirii pieselor din garderobă, pentru a se bucura mai mult timp de ele.
Mai multe detalii despre produsele Perwoll și noul concept #RethinkNew, puteți găsi pe pagina de Instagram @AskTeamClean.ro.
*spălări consecutive cu detergentul Perwoll
**raportat la ingredientele organice, conform OECD 301/302
Studiu: 11% dintre români nu merg niciodată la evenimente culturale! Lipsa timpului și a banilor sunt principalele motive
Frica de stomatolog, o realitate ignorată: 75% dintre români se plâng de o sănătate orală proastă - sau foarte proastă
Între un copil de 14 ani și un bărbat de 40 de ani NU există o relație de iubire. Nu a fost o poveste de dragoste. A fost abuz.
SOS Satele Copiilor organizează a treia ediție a festivalului de bine FestiSAT