IN ACEST ARTICOL:

Danone România anunță numirea lui Adrian Valentin Pascu în funcția de Director General Danone Europa Centrală și de Est, începând cu data de 1 iunie 2024. Pe lângă noul rol, Adrian Valentin Pascu păstrează și poziția de Director General Danone Ucraina.

Comunicat de presă

Adrian Valentin Pascu și-a început cariera la Danone România în 2004, în calitate de Manager Regional de Vânzări. De-a lungul carierei sale a avut o contribuție semnificativă la creșterea și dezvoltarea afacerii Danone în România, ocupând diverse poziții de conducere, inclusiv Country Manager pentru România, Bulgaria, Moldova și Țările Adriatice. În 2020 a fost numit Director General Danone Ucraina, iar, din ianuarie 2024, ocupă funcția de Director General Danone Ucraina și Vicepreședinte Vânzări pentru Europa Centrală și de Est.

"Sunt onorat să preiau această nouă responsabilitate chiar în anul aniversar în care Danone România celebrează 25 de ani de producție locală în fabrica de iaurt din București. Obiectivul meu este să investim în continuare în România și să dezvoltăm portofoliul de produse Danone, menținând cele mai înalte standarde de calitate și siguranță. Vom duce mai departea misiunea companiei de a aduce sanătate prin alimente în regiunea pe care o conduc și vom pune un accent deosebit pe practicile sustenabile, integrând responsabilitatea socială și de mediu în toate activitățile noastre. Suntem un partener de încredere pentru comunitățile în care ne desfășurăm activitatea si vreau ca Danone sa continue sa aduca un impact pozitiv in societate și să fie un model de referință în industria alimentară", a declarat Adrian Valentin Pascu Director General Danone Europa Centrală și de Est.

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. Horațiu Mălăele, celebrat într-un maraton teatral pe scena TNB ProTicket prezintă în martie spectacole de teatru și muzică pe scenele din România Combinații nume de băieți - Ghid pentru alegerea numelui perfect pentru copilul tău

În noul rol, Adrian Valentin Pascu va coordona Romania, Bulgaria, Cehia, Slovacia, Ungaria, Ucraina, Moldova, Albania și Țările Adriatice și trei categorii de business: produse lactate proaspete, produse pe bază de plante și nutriție pentru bebeluși și medicală.

Anul acesta Danone România aniversează 25 de ani de producție locală. Parcursul companiei a fost definit de investiții constante, inovație continuă și preocupare pentru calitatea produselor, susținând permanent comunitățile în care activează. Fabrica din București, care a devenit cea mai performantă fabrică Danone din Europa, folosește 100% lapte românesc de la gospodari și fermieri locali și asigură produse lactate pentru România și alte 14 țări europene.

La finalul anului trecut Danone România a obținut certificarea B Corp în cadrul grupului regional al Europei Centrale și de Est din care România face parte alături de Bulgaria, Ungaria, Cehia și Slovacia. Danone România se alătură astfel mișcării sociale pentru sustenabilitate ce aduce împreună peste 6.000 de companii, în peste 80 de țări și 150 de industrii ce îndeplinesc standarde riguroase de performanță socială și de mediu, transparență și responsabilitate.

Dragi părinți, Fierarii și Amanta noastră de la minister, trei spectacole de comedie, pe scenele din București și Craiova Benvenuti redeschide cu un nou concept magazinul din Shopping City Deva  – reduceri, stil și o nouă experiență de shopping! Marele premiu BIFF 2025: The President's Cake regizat de Hasan Hadi

***

Despre Danone

Danone este lider mondial în domeniul alimentelor și băuturilor, care activează în trei categorii de produse axate pe sănătate, cu o creștere rapidă și în tendințe: Produse lactate proaspete, Produse pe bază de plante, Ape și Nutriție specializată. Cu o misiune de lungă durată de a aduce sănătate prin alimente unui număr cât mai mare de oameni, Danone își propune să inspire practici mai sănătoase și mai durabile de alimentație și de consum, angajându-se în același timp să obțină un impact măsurabil în domeniul nutrițional, social și de mediu. Danone și-a definit strategia Renew pentru a restabili creșterea, competitivitatea și crearea de valoare pe termen lung. Cu peste 96.000 de angajați și produse vândute în peste 120 de piețe, Danone a generat vânzări de 27,6 miliarde de euro în 2023. Portofoliul Danone include mărci internaționale de top (Actimel, Activia, Alpro, Aptamil, Danette, Danio, Danonino, Evian, Nutricia, Nutrilon, Volvic, etc.), precum și mărci locale și regionale puternice (Aqua, Blédina, Bonafont, Cow & Gate, Mizone, Oikos și Silk).

Septembrie la teatru, spectacole despre familie, identitate și adevăruri incomode, cu Oana Pellea, Marius Manole, Maia Morgenste Soliști ai Operei Naționale din București, recital la Scala din Milano pe 3 decembrie, în Il Ridotto dei Palchi Arturo Toscanini Și totuși vine toamna - Adrian Păunescu

Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri