Distribuția noii campanii, fotografiate de Stuart Winecoff, include talente din industriile creative – Reezy, Jasmine Jobson, Teezo Touchdown, Rikimaru, Cara Taylor și Vinnie Hacker – susținând poziția brandului de penetrare tot mai mare în fashion și cultură la nivel global.
Roșul recognoscibil HUGO este unificatorul campaniei. Această nuanță distinctivă își face apariția în tot conținutul creativ, pentru a aminti privitorilor că rebeliunea pură și originalitatea puternică sunt parte din ADN-ul brandului.
Noua colecție este definită de abordări moderne ale costumului, prezentat în culori pastel estompate și un mix de design riguros cu siluete mai fluide supradimensionate. Piese metalice, articole cu logo-ul brandului, topuri scurte și accesorii statement completează selecția în stil recognoscibil avangardist.
Pentru a-și cimenta conexiunea cu generația socială, HUGO va promova în social media noua colecție și campanie, pentru a crea buzz. În offline, aranjamentele din vitrine și din magazinele fizice se vor focaliza pe codul vestimentar caracteristic al brandului, promovând și mai puternic abordarea îndrăzneață HUGO pentru vara 2024.
Colecția de vară 2024 de la HUGO este disponibilă deja în magazinul HUGO din Băneasa Shopping City, București.
Caius Covrig își donează ziua și face apel la umanitate! Hai să facem echipă și să-l ajutăm pe Alin !
Ce își doresc gravidele din România pentru copiii lor. Psiholog: Resimt o responsabilitate imensă de a-și ști copilul în siguranță pe viitor
Irina, eleva de 10 ce vine zilnic la școală de la 15 kilometri distanță, își dorește ca într-o zi să fie studentă la Teatru
Inima Copiilor strânge 10.000 de promisiuni pentru extinderea secției de Cardiochirurgie de la Marie Curie