10 Martie 2023 publicat în Noutati 1 share-uri

Cu temperaturi mai blânde, mai mult soare și verdeață în jur, sosirea primăverii poate fi un prim pas pentru a introduce noi obiceiuri care să ne îmbunătățească stilul de viață. Cu toate acestea, introducerea unui nou obicei, oricât de simplu ar părea, necesită efort și planificare. Fie că îți dorești să ai un stil de viață mai sănătos, să faci mai multă mișcare sau să consumi mai multe lichide,  trebuie să transformi intențiile în acțiunii.

Comunicat de presă

Tocmai de aceea, primăvara poate fi un moment foarte bun pentru reevaluare, deoarece rezoluțiile din această perioadă pot fi mai ușor de urmat decât cele pe care încerci să le implementezi în lunile reci de iarnă.

De exemplu, dacă îți dorești să consumi mai multe legume, poți experimenta diferite rețete noi. Include mai multe vitamine și minerale în alimentație, consumând fructe și legume proaspete, astfel îi vei oferi organismului tău nutrienții de care are nevoie. Una dintre bucuriile primăverii este umplerea piețelor cu legume de sezon. Cumpără de la producătorii locali legume verzi, fructe de primăvară și cereale. Pe lângă faptul că sprijini micii agricultori, te vei bucura de alimente proaspete și sănătoase. Dacă vrei să îți recapeți energia pierdută în timpul iernii, trebuie să ai grijă și la alimentele pe care să le elimini din dieta zilnică. Pentru detoxifierea organismului, poți să renunți săptămânal la alimentele bogate în grăsimi, precum și la ulei și prăjeli.

Apa, esențială pentru starea de bine

Dacă scopul tău este să bei mai multe lichide, planifică-ți în rutina zilnică exact când și din ce vei bea mai multă apă. Un truc pe care îl poți implementa, spre exemplu, este să pregătești un pahar plin cu apă lângă periuța de dinți de seara și bea-l imediat după ce te-ai spălat pe dinți dimineața, apoi umple-l pentru a bea apă după ce te-ai spălat pe dinți seara. Astfel, deja consumi aproximativ 0,5 litri de apă din necesarul zilnic.

În plus, încearcă să ai mereu în apropierea ta o sticlă cu apă, indiferent că ești la birou, la o plimbare în parc sau prins cu treburi în oraș. Spre exemplu, recipientele sustenabile din oțel inoxidabil sau sticlă de la waterdrop® sunt disponibile într-o varietate de modele pentru a te motiva să consumi apă constant. Poți alege recipientele în culorii vii precum verdele, rozul, pentru un design plăcut în contrast cu anotimpul primăverii. Dacă nu ești obișnuit să bei cantități mai mari de apă, îmbogățește apa cu arome naturale, cu conținut scăzut de calorii, cum ar fi Microdrinkurile. De asemenea, atunci când îți începi dimineața cu o cafea, nu uita să ai lângă tine și un pahar de apă, pentru a evita deshidratarea organismului.

Fie că optezi pentru arome care conțin zmeură, floare de soc, rodie, goji, lămâie verde, mango sau florile de hibiscus, Microdrinkurile îți vor oferi un boost de energie, iar consumul de apă regulat îți vor ajuta corpul și mintea să funcționeze optim în timpul orelor de lucru. Datorită conținutului scăzut de calorii și carbohidrați, se pot încadra în majoritatea dietelor.

Pregătește-ți tenul pentru primăvară

De asemenea, hidratarea tenului este importantă în orice anotimp, dar rutina de îngrijire trebuie adaptată în funcție de modificările de temperatură. Pentru ca tenul tău să arate întotdeauna sănătos, trebuie să acorzi atenție schimbărilor climatice, dar și produselor și procedurilor de îngrijire pe care le urmezi. Pentru a face mai ușoară trecerea de la rutina de iarna la cea de primăvară fără a agresa pielea, încearcă să introduci treptat creme, măști și serumuri cu colagen pentru a scapă de senzația de ten uscat pe care ai căpătat-o în perioada iernii, astfel că tenul tău își va căpăta luminozitatea și strălucirea în lunile calde ce vor urma.

Un obicei sau o schimbare a stilului de viață poate fi stresantă nu numai pentru creier, ci și pentru corp. Dacă ți-ai propus să faci sport începând cu această primăvară, începe cu plimbări lungi prin parc, iar ulterior poți începe să alergi sau să mergi într-o sală de sport. Cercetările arată că plimbările în natură îți încetinesc ritmul cardiac și te relaxează, dar unele studii indică faptul că efectul primăverii asupra creierului are ceva special. Un studiu de la Universitatea din Michigan a asociat petrecerea a 30 de minute în aer liber pe vreme caldă și însorită de primăvară cu o stare de spirit mai bună și o memorie mai bună.

În timpul sportului, corpul nostru pierde nu doar apă, ci și săruri minerale (electroliți) și oligoelemente, care afectează funcționarea nervilor și a mușchilor. O alternativă la băuturile pentru sport îmbuteliate este gama waterdrop® Microlyte. Aceasta conține cinci tipuri de electroliți, calciu, potasiu, magneziu, clorură și sodiu și, de asemenea, susține organismul cu 9 tipuri de vitamine valoroase și sunt disponibile în versiuni de pepene dulce, afine aromate și grapefruit răcoritor.

Un motiv important pentru stările depresive pe timp de iarnă este lipsa luminii solare. Razele soarelui de primăvară reprezintă cea mai bună sursă naturală de vitamina D, element vital de care depinde corpul nostru pentru a absorbi calciul și pentru a întări sistemul imunitar.

Astfel, primăvara este momentul perfect pentru a te reorienta către tine și spre a face alegeri sănătoase, astfel încât să te poți bucura de schimbările sezoniere care vin.


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri