Comunicat de presa
„Această campanie este dedicată fiecăruia dintre noi, pentru că adesea uităm ceea ce este cu adevărat important, fiind preocupați de întâmplări din trecut sau cu gândul la planuri de viitor. Poiana te încurajează să te bucuri de prezent și de micile momente din viața de zi cu zi. Te îndemnăm astfel să savurezi fiecare clipă alături de gustul bogat al ciocolatei Poiana și să fii aici, pentru că, așa cum spune și sloganul campaniei - Viața se întâmplă acum!”, declară Lidia Cîrje, Marketing Specialist Tablets Mondelez International.
Gustul echilibrat al ciocolatei Poiana ne poate inspira pe fiecare dintre noi să găsim momente pure de fericire în fiecare zi, chiar și în lucrurile mici și astfel să ne amintim să prețuim momentul prezent.
Ciocolata Poiana este unul dintre cele mai cunoscute branduri din România, iar anul trecut a aniversat 25 de ani de existență.
În portofoliul Poiana se regăsesc îndrăgitele tablete de ciocolată cu lapte, alune, alune și stafide, cremă de căpșuni, dar și tablete de ciocolată amăruie (amăruie cu 65% cacao, amăruie cu alune, amăruie cu gust de portocale). Recent portofoliul brandului s-a mărit cu un nou format, mini tablete de ciocolată (40,5g) disponibile în 3 variante: lapte, ciocolată amăruie și ciocolată amăruie cu gust de portocale.
Iubitorii de ciocolată pot accesa pagina de Facebook Poiana pentru a afla noutăți despre brandul preferat: https://www.facebook.com/Poiana
Caius Covrig își donează ziua și face apel la umanitate! Hai să facem echipă și să-l ajutăm pe Alin !
Ce își doresc gravidele din România pentru copiii lor. Psiholog: Resimt o responsabilitate imensă de a-și ști copilul în siguranță pe viitor
Irina, eleva de 10 ce vine zilnic la școală de la 15 kilometri distanță, își dorește ca într-o zi să fie studentă la Teatru
Inima Copiilor strânge 10.000 de promisiuni pentru extinderea secției de Cardiochirurgie de la Marie Curie