Peste 450 de farmacii în toată țara, cu aproape 2000 de profesioniști dedicați pacienților

Comunicat de presă

Cu peste 450 farmacii la acest moment, în 93 orașe din România și un portofoliu larg de produse, despre Dr.Max se poate spune astăzi că este un brand care a intrat în viețile românilor, respectându-și promisiunea de la momentul lansării, aceea de a-i asculta și de a le răspunde cu servicii, produse și oferte pe măsura așteptărilor. Dr.Max a intrat pe piața din România la început de 2020, punând accent, în special, pe nevoile pacienților cu afecțiuni cronice, ale seniorilor și ale tinerelor mame.

Brandul a intrat pe piața locală la începutul unui an care s-a dovedit a fi atipic din toate punctele de vedere și, cu atât mai mult, relevanța acțiunilor sale a fost foarte importantă pentru români: de la măsurile rapide luate pentru siguranța farmaciștilor și a pacienților săi în perioada pandemiei, până la păstrarea promisiunii de a le oferi constant prețuri speciale, valabile exclusiv cu cardul de loialitate Dr.Max. Peste 1.8 milioane de pacienți beneficiază de avantajele programului de loialitate Dr.Max, la acest moment.

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. ”Un elev exemplar” – presa sârbă despre adolescentul care a deschis focul într-o școală din Belgrad Un broker AVBS Credit a intermediat anul trecut un volum de credite în valoare de aproape 11 milioane de euro 5 cadouri pe care i le poți dărui unui bărbat din viața ta

La un an de la lansare, pacienții care trec pragul farmaciilor Dr.Max beneficiază de servicii la cele mai ridicate standarde, echipa Dr.Max concentrându-se pe construirea unei experiențe cât mai plăcute în farmaciile sale, unde pacienții sunt consiliați de farmaciștii bine pregătiți pentru a le răspunde nevoilor.

“În numele întregii echipe Dr.Max, aș vrea să le mulțumesc românilor care ne-au acordat încredere, care ne-au trecut pragul farmaciilor și care au revenit. Cred că încrederea pe care am câștigat-o este cu atât mai valoroasă în contextul unui an trecut atât de dificil, care ne-a dublat provocările pe care le așteptam odată cu intrarea pe o piață nouă. Studiile noastre interne ne arată că brandul Dr.Max este cu fiecare zi care trece din ce în ce mai aproape de români, cărora le câștigă pas cu pas încrederea prin seriozitate și simplitate. Vom continua și pe viitor să ascultăm oamenii și să le oferim ceea ce își doresc: produse și servicii de calitate la prețuri accesibile. Mulțumim!”- Cezar Zaharia, CEO A&D Pharma Group.

Stresul scolar la copii – sfaturi si recomandari Prestige Orchestra lansează piesa mirilor anului 2023. Ascultă „Ne unim destinele” Pluto retrograd în Vărsător – 1 mai – 11 iunie 2023. Totul e bine când se TRANSFORMĂ cu bine! Cad unele lanțuri care ne țineau pe loc și ne luăm puterea înapoi

E-shop DRMAX.RO și Marca proprie de produse

Printre acțiunile din 2020, se numără și lansarea platformei online E-shop DRMAX.RO, un răspuns rapid, de adaptare la noul context și la nevoia crescută de cumpărare online a pacienților. Dincolo de o experiență facilă de cumpărare și în mediul online, clienții pot achiziționa medicamente care se eliberează fără prescripție medicală, suplimente alimentare, vitamine, produse pentru îngrijire personală și înfrumusețare, produse tehnico-medicale, dar și produse din categorii precum „mama și copilul”.

Tot în 2020, Dr.Max a lansat și marca proprie de produse Dr.Max, care include în acest moment o gamă largă de produse, de cea mai bună calitate, la prețuri extrem de avantajoase. Gama se va extinde și în următorii ani, continuând să aducă noutăți pentru pacienții români. Marca proprie de produse Dr.Max face parte din strategia de business la nivel de Grup și este caracterizată de câteva elemente esențiale: raport calitate-preț, calitate fără niciun compromis, controlul producției (partenerii distribuitori sunt certificați la cele mai ridicate standarde) și procese logistice în siguranță (procesul prin care produsul ajunge în farmacii are loc în condiții de maximă siguranță).

Idei de cadouri memorabile pentru femei sofisticate 2 aspecte de care să ții cont pentru amenajarea unui colț cu piscină în curte Cazurile de depresie cresc dramatic la copiii cu vârsta între 11 și 14 ani și la adolescenți (Anchetă)

Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri