Conform studiului, review-urile sunt considerate importante in alegerea centrelor SPA. Astfel, 87% dintre respondenti declara ca citesc recenziile, in timp ce 99% dintre acestia sunt influentati de procentajul acestora in alegerea centrului SPA.

Mai mult de jumatate dintre romani spun ca prefera sa acorde review-uri pe retelele de socializare, pe site-ul centrului SPA si pe site-urile agregatoarelor de oferte, iar cei mai putini ofera un review pe bloguri sau forumuri.

Studiul a fost realizat online de catre compania iSense Solutions pe un esantion de 515 de respondenti, membri ai Panelului ResearchRomania.ro. Datele sunt reprezentative pentru persoanele cu varsta de peste 18 ani, din mediul urban din Romania cu acces la internet, care obisnuiesc sa viziteze centre SPA. Rezultatele au un grad de eroare de +/-4.32%, la un nivel de incredere de 95%.


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri