PRÉSIDENT ajunge la finalul procesului de rebranding al branzei telemea LaDORNA odata cu lansarea in noul ambalaj a gamei care include trei sortimente – branza telemea de vaca, de oaie si de capra. Prin largirea familiei PRÉSIDENT cu cele trei sortimente de branza telemea, produse integral din lapte provenit din fermele romanesti, Lactalis isi consolideaza portofoliul si imaginea de lider international in branzeturi si lactate. PRÉSIDENT este marca globala, internationala, expertul desavarsit in categoria branzeturilor, care a inclus in portofoliul sau cele mai bune si autentice branzeturi din intreaga lume. Astfel, ca urmare a acestui proces, PRÉSIDENT poate oferi consumatorilor un produs modern, ce imbina traditia branzei telemea autentic romaneasca cu experienta globala a unuia dintre cele mai puternice branduri de branza in lume.

Comunicat de presa

PRÉSIDENT ajunge la finalul procesului de rebranding al branzei telemea LaDORNA odata cu lansarea in noul ambalaj a gamei care include trei sortimente – branza telemea de vaca, de oaie si de capra. Prin largirea familiei PRÉSIDENT cu cele trei sortimente de branza telemea, produse integral din lapte provenit din fermele romanesti, Lactalis isi consolideaza portofoliul si imaginea de lider international in branzeturi si lactate. PRÉSIDENT este marca globala, internationala, expertul desavarsit in categoria branzeturilor, care a inclus in portofoliul sau cele mai bune si autentice branzeturi din intreaga lume. Astfel, ca urmare a acestui proces, PRÉSIDENT poate oferi consumatorilor un produs modern, ce imbina traditia branzei telemea autentic romaneasca cu experienta globala a unuia dintre cele mai puternice branduri de branza in lume.

“Anuntam cu ceva timp in urma ca marea familie PRÉSIDENT se extinde cu ajutorul unuia dintre cele mai apreciate sortimente de branzeturi pe plan local si ca frumoasa poveste LaDORNA continua cu un nou capitol in care branza telemea isi schimba numele in telemea PRÉSIDENT. Astfel, de la mijlocul lunii august, avem un nou ambalaj pentru cele trei sortimente, cu un nou design si functionalitatea easy opening. În plus, aceste sortimente au un gust si mai bun si sunt mai aproape de dorintele consumatorilor romani. Cu aceasta ocazie lansam si campania de comunicare “Merci LaDORNA, Salut PRÉSIDENT!”, prin care venim in intampinarea iubitorilor de branza telemea, dornici sa exploreze gusturi noi alaturi de cei dragi. Îi invitam sa fie inspirati si sa descopere noile noastre retete care pun in valoare gustul branzei telemea PRÉSIDENT”, declara Monica Radulescu, Marketing Director.

Campania “Merci LaDORNA, Salut PRÉSIDENT!” se adreseaza celor care stiu ce isi doresc, cauta cele mai bune produse si servicii pentru ei si familiile lor, se bucura de viata si, mai ales, sunt deschisi catre nou. Retetele celor trei sortimente au fost imbunatatite in urma unui studiu la consumator care s-a derulat inainte de preluarea de catre PRÉSIDENT, totul pentru a raspunde mai bine asteptarilor acestora. În cadrul campaniei, acestia vor descoperi cu placere noi combinatii surprinzatoare precum: *gustari din telemea cu fructe uscate, migdale si crackers, *crostini cu telemea, piersici sau capsuni si busuioc, *frigarui cu telemea, castraveti si masline, *salata cu telemea, rucola, mure si ananas, *tartine cu telemea, para si prosciutto, *frigarui cu telemea si fructe.


Vizionare placuta

Aboneaza-te la Garbo sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Telemeaua PRESIDENT, un ambalaj nou, cu functionalitate sporita, un gust mai bun, noi obiceiuri de consum.