Comunicat
„Conform studiilor noastre, Farmec este primul brand ales de romani in procesul de achizitie al unui produs de epilare, cu o cota de piata de 48,9% in volum si de 42,8% in valoare. Continuam sa ne surprindem consumatorii anul acesta cu o noua gama de produse depilatoare venind astfel in intampinarea celor mai diversificate nevoi si preferinte. Pe langa actiunea rapida si eficienta, noile depilatoare au si proprietati hidratante, emoliente si calmante”, a declarat Ioana Borza, Marketing Manager Farmec.
Gama contine 4 subgame diferentiate prin specificitatea produselor in functie de tipul de piele: depilatoare cu extract de Orhidee concepute pentru pielea normala; cu extract de Argan destinate pielii deshidratate; cu extract de Vanilie potrivita pielii sensibile.
In noua gama se gasesc si produse special realizate pentru adolescenti: depilatoare cu extract de Zmeura pentru pielea sensibila, si pentru barbati - crema depilatoare cu Boswellia Serrata.
Noile depilatoare Farmec cu eficienta sporita si actiune rapida se intind uniform pe piele, indeparteaza rapid firele de par, au o toleranta cutanata mult imbunatatita si sunt bogate in principii active ce confera pielii hidratare, catifelare si protectie. De asemenea, acestea contin parfumuri placute si confera o senzatie de prospetime pielii, in doar 3 minute de la aplicare.
Mai multe informatii despre noua gama de depilatoare Farmec gasiti pe site-ul companiei si pe pagina de Facebook.
Caius Covrig își donează ziua și face apel la umanitate! Hai să facem echipă și să-l ajutăm pe Alin !
Ce își doresc gravidele din România pentru copiii lor. Psiholog: Resimt o responsabilitate imensă de a-și ști copilul în siguranță pe viitor
Irina, eleva de 10 ce vine zilnic la școală de la 15 kilometri distanță, își dorește ca într-o zi să fie studentă la Teatru
Inima Copiilor strânge 10.000 de promisiuni pentru extinderea secției de Cardiochirurgie de la Marie Curie